Red Bull

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Bedankt mannen. Zal proberen om meestal E98 te tanken. En ook even op Ali-express kijken naar die zakjes. Heb je misschien een of ander typenummer Peer? Eric, ik dacht dat 'navigation off' wel specifiek was, maar de vriendelijke dame vroeg me de opdracht te herhalen en nog wat onverstaanbaars, en toen heb ik het maar even zo gelaten.

Nu maar even UITRUSTEN van dit alles........
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Tja, zit je net, belt er weer iemand: ''heb je hem al?" of "en, hoe rijdt-ie?"...........

Vanmiddag het interieur maar eens gezogen. Hij is niet vies of zo, maar het is toch, USA stof en luchtjes van de vorige eigenaar en zo.

Vreemd, zelfs zonder dat de auto aan staat kun je de stoelen bedienen en verschuiven. Het is me nog niet duidelijk wat die grote knop is op de achterkant van de stoelen. Er liggen voorin goede matten, achterin niks, maar dat maakt niks uit, want daar zit nooit iemand.

En dan dit: als je naar de middenconsole kijkt, heb je helemaal onderin van links naar rechts een USB ingang, en dan een ronde ingang voor aansteker of zo. Maar daarnaast zit een klein rood lampje, zie rode pijl, dat willekeurig ineens aan ging, en ineens ook weer uit. Ik kan nergens vinden waar het voor dient. Wie heeft enig idee?

Afbeelding
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ik kreeg een reactie van de verkoper dat het een waarschuwingslampje is voor de startonderbreker. Daar in de buurt moet ook een knopje zitten (....)waarmee je de code kunt ingeven in geval van nood als de startonderbreker niet werkt. Bij de AB/keyless entree zitten twee platte vierkante kastjes, waarop een knopje en een (waarschijnlijk) uitleesvenstertje. Als ik op het knopje druk verschijnt er een rood ledje op het kastje. In de bijgeleverde beschrijving staat dat het bij je hebben van dat kastje genoeg is om de startonderbreker te de-activeren en de auto te starten.

De zakjes voor de sleutels die niet werkten zullen door het toeleveringsbedrijf van Bol com worden onderzocht, of ze wel goed werken op hun auto's met Keyless entree, een Mercedes en nog een andere auto. Even afwachten maar.

Ook een paar versies voor de bestickering van de achterzijde toegestuurd gekregen van dat bedrijf, en een keuze gemaakt.
Wordt vervolgd.
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door 1967coupe »

Wat kun je toch druk zijn met een nieuwe auto :mrgreen:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dit gaat hem ongeveer worden. Chroom letters.

Afbeeldingrising moon wallpaper
Laatst gewijzigd door keesie25 op do 20 feb, 2020 09:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Hier ook nog even wat foto's van de onderzijde, die ik bij Hennie maakte.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2330
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

keesie25 schreef: wo 19 feb, 2020 23:56 Ik kreeg een reactie van de verkoper dat het een waarschuwingslampje is voor de startonderbreker. Daar in de buurt moet ook een knopje zitten (....)waarmee je de code kunt ingeven in geval van nood als de startonderbreker niet werkt. Bij de AB/keyless entree zitten twee platte vierkante kastjes, waarop een knopje en een (waarschijnlijk) uitleesvenstertje. Als ik op het knopje druk verschijnt er een rood ledje op het kastje. In de bijgeleverde beschrijving staat dat het bij je hebben van dat kastje genoeg is om de startonderbreker te de-activeren en de auto te starten.
Dat moet een of ander aftermarketsysteem zijn dan, want ik heb het op geen enkele andere auto van deze generatie ooit gezien. Vreemde toevoeging trouwens, de auto heeft af fabriek namelijk ook al lang startonderbreking.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Klopt, inmiddels vernomen van de verkoper hoe het zit. Er is in Nederland een alarm bijgebouwd, in combinatie met een extra startonderbreker. De handleiding geeft aan: Vodafone Automotive ...... startonderbreker met DriverCards.
Het kleine extra kastje dat je dus bij je draagt de-activeert de onderbreker als je in de auto stapt, en activeert weer als je uitstapt. Het lampje is dus een soort detectielampje dat het signaal oppakt. Bij het lampje in de buurt (nog even niet gevonden) zit een knopje, waarmee je met de bijgeleverde code het systeem ook kunt de-activeren als je batterij leeg is of zo.
Laatst gewijzigd door keesie25 op do 20 feb, 2020 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Red Bull

Bericht door peer »

Persoonlijk zou ik niet het type nummer van mijn extra alarmsysteem op een openbaar forum zetten.

Ik heb zelf ook zo'n soort systeem incl tracking (Moest van de verzekering). Maar ik heb bij het inbouwen wel bewust gevraagd om geen extra zichtbaar lampje te maken.

@Eric: Het voordeel van dit soort systemen is dat op deze manier het versterken van de remote key signal niet zal werken om de auto te starten omdat bij het extra systeem geen 'actief' signaal is.

In mijn geval kan de auto niet gestart worden na xxx s'avonds of 'andere instellingen'. Dit kan je dan unlocken met de telefoon oid (wat weer automatisch gedetecteerd wordt via de bluetooth als ik in de auto stap met mijn telefoon) 1 nadeel als je of je telefoon vergeet of je accu van de telefoon leeg is :censored:
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Peer, het is alleen maar het typenummer hoor, maar niet de unieke code. (ik haal het wel even weg).
Laatst gewijzigd door keesie25 op do 20 feb, 2020 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Red Bull

Bericht door peer »

Oja, ik gebruik deze zakjes:

https://www.ebay.com/itm/Anti-Theft-Key ... 3312522732

Maar dan wel de zwarte die nu uitverkocht zijn
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Maar goed, wat vinden jullie van de achterzijde van de auto zoals het er uit komt te zien?
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Red Bull

Bericht door petersdappie »

keesie25 schreef:Maar goed, wat vinden jullie van de achterzijde van de auto zoals het er uit komt te zien?
Verschrikkelijk!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dat mag, ieder zijn mening natuurlijk PD! Ik heb het samen met mijn vrouw besloten trouwens. Er waren drie varianten die ik toegezonden kreeg, en deze vonden we de beste. Ik krijg nu in ieder geval niet meer de vraag: 'wat is dat voor een auto?'

Intussen het drukknopje gevonden voor de de-activeringscode.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2330
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door Eric »

petersdappie schreef: do 20 feb, 2020 11:01 Verschrikkelijk!!
Ik moet me daar helaas bij aansluiten Kees, sorry. Als je het GT logo niet mooi of the onduidelijk vindt vervang dan gewoon de GT badge op het paneel door een pony zoals bij de EcoBoost. Zo heb ik het gedaan. Zo'n pony embleem heeft precies dezelfde afmetingen als het GT embleem en ook precies dezelfde uitlijnpinnetjes. Verkrijgbaar in chroom, matzwart of glanszwart, bv bij CJPP.

https://www.cjponyparts.com/pony-emblem ... 0/p/EMT53/
https://www.cjponyparts.com/pony-emblem ... 0/p/EMT39/
https://www.cjponyparts.com/pony-emblem ... 0/p/EMT40/
Laatst gewijzigd door Eric op do 20 feb, 2020 12:36, 3 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”