instrument lighting werkt niet
Moderator: Shelby GT-H
- bartuitschaijk
instrument lighting werkt niet
ik kom er net achter dat mijn instrumentverlichting niet werkt. Wel de knipperlicht indicatoren, en ook de PRND lampjes van de versnellingspook, maar dus niet de verlichting op mijn dashboard. Zekering gecontroleerd is OK, maar er komt aan beide zijden van de zekering geen stroom, wat uiteraard niet de bedoeling is. Is dit een bekend probleem, en veel belangrijker nog kan iemand mij de kleurcode van de kabel geven en waar deze door het schutbord naar binnen gaat zodat ik kan controleren of daar wel stroom op komt zonder dat ik mijn halve auto moet afbreken om achter de zekeringkast te kijken?
BVD
Bart
BVD
Bart
- Marcel
- Retired Moderator
- Contacteer:
Bart ik zou inderdaad eerst eens aan de dimmer draaien, heb het zelfde probleem gehad...
Mischien heb je hier wat aan
Mustang bedrading
Marcel
Mischien heb je hier wat aan
Mustang bedrading
Marcel
- bartuitschaijk
-
Gast
Niet gaan lachen heren ik dacht dat er geen verlichting in zat halve dashbord gesloopt wat bleek er zit een dimmer op wist ik veel maar ik blijft het weinig licht geven alleen de schakelaars zijn goed te zien verder niks zijn hier voor zwaardere lampjes te koop ?en in de schakel unit zit geen licht maar zo als ik begrijp hoort dat ook ik ga weer op zoek.
zo leer ik steeds meer van jullie bedankt.
:ciggy:
zo leer ik steeds meer van jullie bedankt.
:ciggy:
-
Gast
- bartuitschaijk
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
dimmer
goed schoonmaken, schuurpapiertje, contactspray en dan even doormeten. Elke keer een stukje verder op de veer meten daar waar je niks meer meet is hij doorgebrand, gewoon een brugje solderen. Lampjes hoorde ik vanmorgen, er zit 3 Watt in je zou er 5 Watt in kunnen zetten maar dan moet je dimmer het wel doen anders moet je 's nachts een zonnebril op.
Succes
Rene
Succes
Rene