Parts from China - Paddle Shifters
Moderator: Shelby GT-H
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Hoewel dus gisteren binnen gekomen zeggen de diverse sites dat het nog onderweg is. Sterker, Post.nl zegt het TT nr niet te herkennen. Dit gebeurt vaker en heeft niets met de huidige situatie te maken.
Is er iemand die deze set ook heeft en kan bevestigen dat er TWEE extra plakstrips bij zitten, dus dat je er maar twee hoeft te gebruiken?
Is er iemand die deze set ook heeft en kan bevestigen dat er TWEE extra plakstrips bij zitten, dus dat je er maar twee hoeft te gebruiken?
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Vandaag niet aan toe gekomen (32 kruiwagens), en ook nog geen reacties van wie het zelf bevestigd heeft. Ik wacht nog maar even af........
- grandmaster n
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Mijn veertig jaar oud werkpaard heeft geen luxe zoals paddle shifters...
Ik vind het wel altijd leuk om te lezen hoe je je auto perfect wilt maken met minimale middelen.
gr
Ik vind het wel altijd leuk om te lezen hoe je je auto perfect wilt maken met minimale middelen.
gr
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Dank je GM, wat die paddle shifters betreft, ik wist eigenlijk niet eens of ze op iedere 2015+ zitten, want het is geloof ik een optie, maar dat kan Eric of iemand anders waarschijnlijk wel zeggen. Punt is: er zit zoveel luxe op die auto's', je kunt ze niet meer zonder kopen. Het is gewoon inderdaad een leuke gadget, en of je het veel gebruikt of niet, het maakt je auto wat persoonlijker voor inderdaad zeer weinig geld.
Ook ben ik altijd een beetje aan het 'voeren' hoor, en hoop dat er iemand is die ze ook zelf heeft aangebracht. Ik doe dat misschien ook nog vandaag, maar eerst douchen, na weer 15 kruiwagens.............
Ook ben ik altijd een beetje aan het 'voeren' hoor, en hoop dat er iemand is die ze ook zelf heeft aangebracht. Ik doe dat misschien ook nog vandaag, maar eerst douchen, na weer 15 kruiwagens.............
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Zo, klaar. Terwijl de Minister President Rutte spreekt, en de nieuwste maatregelen afkondigt........eerst even kijken.
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Ik denk dat ik ze zelf ook wel ga bestellen. Maar ik denk dat ik meer vooruitgang boek als ik mijn complete Carbon dash mbt base uitrusting ga vervangen door een GT of premium pakket. Dan oogt het allemaal wat lichter
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Goed, allereerst hier mijn poging om de achterkant van het stuur te fotograferen.
Her die linkerzijde,
en hier rechts
free picture uploading
Ik hoop dat te zien is dat het oppervlak van de originele shifters vrij groot is. Dat complete oppervlak wordt straks 'beplakt'.
Her die linkerzijde,
en hier rechts
free picture uploading
Ik hoop dat te zien is dat het oppervlak van de originele shifters vrij groot is. Dat complete oppervlak wordt straks 'beplakt'.
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Verder, ik dacht dat de originele shifters een soort tuimelschakelaars waren. Als dat zo was, zou het kunnen dat de verlengde shifters gaan 'wringen' waardoor op den lange duur de tape loslaat.
Het is anders: de originele shifters zijn complete druk-knoppen. En dat betekent dat het complete oppervlak 'benut' wordt, en gelijktijdig wordt ingedrukt. Kortom, de verlengde shifters zullen niet snel loslaten. En mocht dat wel zo zijn, dan heb ik dus extra tape.
Goed, hier een verlengde shifter. Ik had hem al eerder op proef gepast, zonder tape. Dat is van belang, want ik wilde zeker weten dat hij past en WAAR.
Zoals je ziet heb ik de tape al aangebracht.
Zoals de foto's van de achterkant van het stuur laten zien, zitten er drie verticale strepen op de originele shifter. Deze strepen (inkepingen) zitten ook op de verlengde shifter. Toen ik het tape op de verlengde shifter aangebracht, en heb ik het heel goed aangedrukt, en met mijn nagel de tape in de voegen gedrukt.
Het is anders: de originele shifters zijn complete druk-knoppen. En dat betekent dat het complete oppervlak 'benut' wordt, en gelijktijdig wordt ingedrukt. Kortom, de verlengde shifters zullen niet snel loslaten. En mocht dat wel zo zijn, dan heb ik dus extra tape.
Goed, hier een verlengde shifter. Ik had hem al eerder op proef gepast, zonder tape. Dat is van belang, want ik wilde zeker weten dat hij past en WAAR.
Zoals je ziet heb ik de tape al aangebracht.
Zoals de foto's van de achterkant van het stuur laten zien, zitten er drie verticale strepen op de originele shifter. Deze strepen (inkepingen) zitten ook op de verlengde shifter. Toen ik het tape op de verlengde shifter aangebracht, en heb ik het heel goed aangedrukt, en met mijn nagel de tape in de voegen gedrukt.
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Over deze constructie is goed nagedacht. Je kunt op de plek waar de shifters zitten evengoed nog je vingers om het stuur klemmen (tenzij je wel hele dikke vingers hebt)zonder de shifters aan te raken. Ook kun je de shifters bedienen zonder (uiteraard) je handen van het stuur te halen.
- 1967coupe
- Adverteerder
- Berichten: 7968
- Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
- Locatie: Dalfsen
- Contacteer:
Re: Parts from China - Paddle Shifters
netjes, ziet er goed uit
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Re: Parts from China - Paddle Shifters
Tja, vandaag even ingestapt voor een ritje......stoot ik dus even met mijn knie tegen de onderkant van de paddle shifter, en hij ligt op de vloer!!!!!!! Ik kon hem er wel weer op drukken, maar dat blijft natuurlijk een zwak punt.
Bij de bovenkant van de shifter (van shifter richting stuur) had ik wat ruimte, bij de onderkant niet. Hier de oplossing, gaat nooit meer los: dunne tie ribs.
Eerst een tie rib om de bovenkant: zowel om het origineel als om de opzet. Dan een tie rib er door heen halen en over de rand laten lopen van de opzet, en vervolgens nog een tie rib om het onderste uitstekende deel van de opzet.
Zo ziet dat er dan uit.
Bij de bovenkant van de shifter (van shifter richting stuur) had ik wat ruimte, bij de onderkant niet. Hier de oplossing, gaat nooit meer los: dunne tie ribs.
Eerst een tie rib om de bovenkant: zowel om het origineel als om de opzet. Dan een tie rib er door heen halen en over de rand laten lopen van de opzet, en vervolgens nog een tie rib om het onderste uitstekende deel van de opzet.
Zo ziet dat er dan uit.