Vraagjes mustang onderdelen

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

JVR
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 15 sep, 2019 21:14

Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door JVR »

Twee vraagjes :

Welke website in Nederland adviseren jullie om betrouwbaar en snel goede onderdelen voor Mustang 1965 bij te bestellen
Bijvoorbeeld luchtfilter of kleppendeksel enz.
Wat is een goede Binnenhoes voor de auto mee af te dekken in de stalling tijdens de winter maanden
Mustang C-code 289Cu V8 1965
Ford Mustang S-CODE 390Cu (6.4L) Big BLOCK uit 1967
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Van de Nederlandse en Belgische onderdelen leveranciers heeft alleen Adams Classic Cars een webshop.
Maar ook andere leveranciers als Voorend, Moviecars en de Mustang Garage hebben veel onderdelen op voorraad.

Autohoezen --> www.autohoezenkoning.nl
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 921
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door sjirafje »

Catalina heeft ook geen webshop maar daar kun je wel bij bestelen, even bellen of mailen voor een prijsopgave.

Niet Nederlands maar wel redelijke prijzen èn verzendkosten die goed te doen zijn is natuurlijk rockauto.com (vergeet daar niet de 5% korting middels de codes die op diverse plekken op het internet te vinden zijn)

Verder heb ik het idee dat deze vraag wel vaker voorkomt misschien kan daar keer een sticky of iets dergelijks voor gemaakt worden?
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
JVR
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 15 sep, 2019 21:14

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door JVR »

sjirafje schreef: di 19 nov, 2019 17:56 Catalina heeft ook geen webshop maar daar kun je wel bij bestelen, even bellen of mailen voor een prijsopgave.

Niet Nederlands maar wel redelijke prijzen èn verzendkosten die goed te doen zijn is natuurlijk rockauto.com (vergeet daar niet de 5% korting middels de codes die op diverse plekken op het internet te vinden zijn)

Verder heb ik het idee dat deze vraag wel vaker voorkomt misschien kan daar keer een sticky of iets dergelijks voor gemaakt worden?

Goed idee om er een vaste topic van te maken. Ik had wel gezocht op het forum maar niks gevonden wat leek op mijn vraag.

Heb ondertussen wel wat bruikbare tips ontvangen heb nieuwe kleppendeksel en luchtfilter nodig Dus ga de prijzen is vergelijken met elkaar.
Mustang C-code 289Cu V8 1965
Ford Mustang S-CODE 390Cu (6.4L) Big BLOCK uit 1967
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door BullitTV »

Hier kijk ik wel eens en ook wel eens besteld.
https://www.velocity-group.de/

Bv onderdelen die of niet in NL te koop zijn, of te duur, of absurde shipping hebben vanuit US (rear valance bijvoorbeeld). Is 'n paar keer wel goed uitgekomen, voor de rest Adams of inderdaad rockauto.
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Koen071290
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 13 nov, 2016 21:10

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door Koen071290 »

americancarpartner heeft ook een webshop en toch wel goede prijzen.
'70 dodge charger500
'70 mustang SCJ R-code drag pack
'16 GMC sierra SLT all-terrain
69 SHELBY GT500
69 Mach1 SCJ drag pack Q-code
JVR
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 15 sep, 2019 21:14

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door JVR »

Thanks ga de website is bestuderen.
Koen071290 schreef: zo 09 feb, 2020 12:40 americancarpartner heeft ook een webshop en toch wel goede prijzen.
Mustang C-code 289Cu V8 1965
Ford Mustang S-CODE 390Cu (6.4L) Big BLOCK uit 1967
BartW
Berichten: 9
Lid geworden op: za 21 mar, 2020 14:34

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door BartW »

En wat met 'nearshore' webshops ? Ik ben eens uitgekomen bij www.mustang-shop.pl waar jammer niet hetgeen aanwezig is wat ik zoek, maar wel stukken goedkoper dan in onze buurlanden ? Iemand nog ideeën ?
JVR
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 15 sep, 2019 21:14

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door JVR »

1970TwisterSpecial schreef: ma 18 nov, 2019 07:07 Van de Nederlandse en Belgische onderdelen leveranciers heeft alleen Adams Classic Cars een webshop.
Maar ook andere leveranciers als Voorend, Moviecars en de Mustang Garage hebben veel onderdelen op voorraad.

Autohoezen --> www.autohoezenkoning.nl
Autohoezen hetzelfde als de autohoezen bij Adams classic cars ?
Mustang C-code 289Cu V8 1965
Ford Mustang S-CODE 390Cu (6.4L) Big BLOCK uit 1967
Gebruikersavatar
Robert
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 31 mar, 2013 20:44
Locatie: Noord Limburg

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door Robert »

RSB mustang parts, in Duitsland. Vaak veel op voorraad.
mymustang
Berichten: 374
Lid geworden op: do 15 jun, 2017 21:52
Locatie: Heusden-Zolder

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door mymustang »

Ik heb afhankelijk van afgewisseld tussen Adams of american car partner. Wel veel geduld hebben bij de man uit Riemst. Hij moet een volle container hebben en ik heb al eens langer dan 4maand moeten wachten op sommige onderdelen. In USA bij cj pony parts. Heel overzichtelijke webshop en duidelijke prijs geleverd tot aan de deur zonder bijkomende kosten.
JVR
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 15 sep, 2019 21:14

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door JVR »

Heb ondertussen bij verschillende wat kleine bestellingen open staan om wat ervaringen op te bouwen. We wachten het af
mymustang schreef: ma 06 apr, 2020 22:06 Ik heb afhankelijk van afgewisseld tussen Adams of american car partner. Wel veel geduld hebben bij de man uit Riemst. Hij moet een volle container hebben en ik heb al eens langer dan 4maand moeten wachten op sommige onderdelen. In USA bij cj pony parts. Heel overzichtelijke webshop en duidelijke prijs geleverd tot aan de deur zonder bijkomende kosten.
Mustang C-code 289Cu V8 1965
Ford Mustang S-CODE 390Cu (6.4L) Big BLOCK uit 1967
BartW
Berichten: 9
Lid geworden op: za 21 mar, 2020 14:34

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door BartW »

mymustang schreef: ma 06 apr, 2020 22:06 Ik heb afhankelijk van afgewisseld tussen Adams of american car partner. Wel veel geduld hebben bij de man uit Riemst. Hij moet een volle container hebben en ik heb al eens langer dan 4maand moeten wachten op sommige onderdelen. In USA bij cj pony parts. Heel overzichtelijke webshop en duidelijke prijs geleverd tot aan de deur zonder bijkomende kosten.
Net een zending toegekregen, lag nog bij UPS centrum in de buurt en moest nog 99€ import taksen bovenop betalen :-/
JVR
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 15 sep, 2019 21:14

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door JVR »

Dat is minder wat had je besteld want tot nu toe ging alles hier erg soepel en snel.
BartW schreef: za 16 mei, 2020 18:59
mymustang schreef: ma 06 apr, 2020 22:06 Ik heb afhankelijk van afgewisseld tussen Adams of american car partner. Wel veel geduld hebben bij de man uit Riemst. Hij moet een volle container hebben en ik heb al eens langer dan 4maand moeten wachten op sommige onderdelen. In USA bij cj pony parts. Heel overzichtelijke webshop en duidelijke prijs geleverd tot aan de deur zonder bijkomende kosten.
Net een zending toegekregen, lag nog bij UPS centrum in de buurt en moest nog 99€ import taksen bovenop betalen :-/
Mustang C-code 289Cu V8 1965
Ford Mustang S-CODE 390Cu (6.4L) Big BLOCK uit 1967
BartW
Berichten: 9
Lid geworden op: za 21 mar, 2020 14:34

Re: Vraagjes mustang onderdelen

Bericht door BartW »

Mustang 68 gt foglights
Plaats reactie

Terug naar “1964 – 1973”