Ik ben nieuw op het forum en eigenlijk met een reden maar wil mezelf toch eerst even voorstellen. Ik ben Gerwin, 21 jaar en altijd al groot fan van Mustangs geweest. Nu doet de kans zich voor om er een te kopen en ben ik eigenlijk opzoek naar wat eenvoudige hulp en advies
In de opslag bij mijn ouders staat al 10-15 jaar een mustang uit 1966 (Volgens mij) coupe gestald. Afgelopen 10 jaar is hij geen enkele keer van zijn plek geweest en is er niks mee gebeurd. Het gaat om een witte mustang voorzien van GT optiek, automaat en een 289 (ik weet nog niet zeker of het een A, C of K-code is). De huidige eigenaar wil hem nu van de hand doen en ik heb aangegeven dat ik geïnteresseerd ben dus het loopt. Het is een auto in de originele laklaag, automaat, volledig hard en rijdend weg gezet.
De auto ligt onder een dikke laag stof. Interieur (pony) is in goede staat. Ik vindt het erg lastig inschatten wat ik als bod zou kunnen doen voor de auto. Ik ben zeker niet vies van wat werk en heb vrienden die mij daar eventueel bij kunnen helpen. Als jullie dit zo horen, waar zouden jullie dan aan denken?
Het is misschien een wat gekke introductie maar hey bij deze
Met vriendelijke groet,
Gerwin