Mustang 69 coupe

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
fabstar81
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 22 mar, 2021 12:31

Mustang 69 coupe

Bericht door fabstar81 »

hi ya'll,

na meer dan 11 jaar teruggekeerd op dit forum. Inmiddels is mijn username verwijderd, maar opnieuw aangemaakt. Als je zoekt op fabstar81 dan vindt je nog wat oude posts van mij. Zo een 10 jaar geleden heeft 1 iemand van jullie mij gereden op mijn trouwerij. Met een colonne van 18 motoren die een witte Mustang convertible met rode bekleding begeleidde. Regio Rotterdam uit mijn hoofd.

De Mustang is mijn al vanaf 12e jaar denk ik mijn droomauto. Heb er altijd 1 willen kopen, nooit gekund. Maar na ruim 25 jaar is het er eindelijk van gekomen. Afgelopen april heb ik bij Joop Stolze mijn '69 Ford Mustang opgehaald. Hoewel mijn favoriete jaar 67/68 is, ben ik toch gegaan voor de 69'er die hij had staan. De gereviseerde 67 en 68 die er stonden waren simpelweg te duur. Deze was goed betaalbaar, zag er goed uit, kon ik snel bij elkaar sparen en voldoet prima. Helaas zit er een 6 in lijn in, maar dat mag de pret niet drukken. Misschien ruil ik hem ooit wel eens in voor een v8 67/68. Laten we eerst maar beginnen met te wennen aan deze beauty, met haar gebreken en verbeterpunten.

Inmiddels al wat kleine dingetjes zelf gerepareerd. Heb de gril opnieuw gespoten, en het metaalwerk achter de gril. De lampjes aan de zijkant aan de voorkant opnieuw aangesloten en meer van dat soort kleine dingen.
Al een keer teruggeweest ook naar Stolze voor wat dingen te laten repareren (topservice!). Ik zal vermoedelijk wat actiever worden weer hier, want heb tig vragen en wil veel leren zelf te doen.

Als eerste op de TODO lijst staat de motor nakijken, want die lijkt af en toe te verzuipen, slaat soms af als ik rem en geeft enorm vuurwerk bij optrekken terwijl je dat verwacht bij gas loslaten. Afijn...

Als je wat foto's wil zien, dan is dit mijn instagram: https://www.instagram.com/69mustangnl/

:thanks:
Laatst gewijzigd door fabstar81 op wo 02 jun, 2021 08:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1528
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: Mustang 69 coupe

Bericht door grandmaster n »

Welcome aboard again!!
Goeie keuze, een 69er!! :ok:

gr
fabstar81
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 22 mar, 2021 12:31

Re: Mustang 69 coupe

Bericht door fabstar81 »

thanks! ik hoop dat hij een beetje betrouwbaar blijkt. dan kan mijn andere auto de deur uit en ga ik de Mustang als daily driver gebruiken. :shock:
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Mustang 69 coupe

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Welkom terug op het forum.
Veel plezier met de Mustang
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
mustangraalte
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 25 apr, 2021 08:33

Re: Mustang 69 coupe

Bericht door mustangraalte »

Zou je ook wat foto’s op dit forum kunnen zetten ik heb zelf geen insta haha ben erg benieuwd
Gebruikersavatar
351-V8-power
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 03 aug, 2006 20:04
Locatie: Scheveningen

Re: Mustang 69 coupe

Bericht door 351-V8-power »

Welkom.
69 coupe, je ziet ze niet veel maar zijn zeker niet minder dan de sportsroof. Mooie kleur blauw ook! :ok:

Gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”