5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Zojuist gespot op de website en facebook van TMCN:

TMCN Familie dag GAAT DOOR

Afbeelding

Goed nieuws! We kunnen gelukkig melden dat we de Team Mustang Center Nederland Family Day, zondag 5 september 2021 op Vliegveld Teuge, door kunnen laten gaan, ondanks de nog geldende maatregelen met betrekking tot Covid-19. Vanwege deze maatregelen moeten nog een aantal wijzigingen worden doorgevoerd, zowel op locatie alsook in de uitvoering.

Toegang en coronamaatregelen
De volgende maatregelen zullen we moeten hanteren, en dit is zeer belangrijk voor het verkrijgen van toegang voor die dag. Dit is de enige mogelijkheid om het evenement door te kunnen laten gaan, en hier zullen we op moeten acteren:

Aanmelding van tevoren is verplicht*
We moeten je vragen om een coronatoegangsbewijs. Met CoronaCheck kun je deze één van deze coronabewijzen laten zien. Je kunt op 1 van deze 3 manieren een coronatoegangsbewijs krijgen:
- Vaccinatiebewijs
Volledige coronavaccinatie. Vanaf zaterdag 10 juli is in Nederland een vaccinatie geldig vanaf 14 dagen nadat je volledig bent gevaccineerd. Meestal kan CoronaCheck je vaccinatiebewijs automatisch ophalen uit de systemen van RIVM of GGD.
- Herstelbewijs
Bewijs dat je minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona.
- Testbewijs
Een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor de activiteit.
*Mocht je die dag toch op het evenement verschijnen zonder aanmelding vooraf en/of een geldig test-/vaccinatiebewijs dan zullen we je helaas de toegang moeten weigeren. Hierin kunnen en mogen we géén concessies doen!

Naast deze twee zeer belangrijke wijzigingen zullen de al geldende maatregelen in acht moeten worden genomen:
- Heeft u klachten zoals verkoudheid, keelpijn, hoesten, benauwdheid, verhoging of koorts en/of plotseling verlies van reuk, smaak of beiden?
Blijf dan thuis
- Houd 1,5 meter afstand van elkaar
- Was/desinfecteer regelmatig de handen
- Schud geen handen

Programma Family Day 2021
Er kan genoten worden van de meest uiteenlopende Mustangs op het terrein van Skydeck te Teuge.
Een mooie setting aan de rand van vliegveld Teuge.
Livemuziek, diverse kraampjes en verschillende vliegtuigen zullen voor voldoende vertier zorgen.

Afbeelding
De Formule 1 wordt op een groot scherm en goede geluidsinstallatie uitgezonden in de hangar,
waar voor iedereen die wil kijken stoelen staan opgesteld op 1,5 meter afstand.
Daardoor mag dit overdekte programma ook doorgaan.
Daarnaast zijn er mooie prijzen te winnen bij de racesimulator, met uiteraard het Circuit Zandvoort als het uit te dagen circuit.
Ook is het mogelijk om zelf een kleine fotoshoot te houden bij een uniek Amerikaans verkenningsvliegtuig dat in Vietnam heeft gevlogen.

Bij de Family Day worden ook de prijzen bekend gemaakt van degene die de puzzelritten hebben gereden en daarvoor de desbetreffende antwoorden op de vragen hebben ingeleverd. Dus mocht je dit nog niet hebben gedaan, dan is de mogelijkheid er nog en dit is zeker de moeite waard.

We hopen dat jullie samen met ons als bestuur hier weer een mooi evenement van kunnen maken, ondanks deze wijziging aan maatregelen.
We rekenen op mooi weer.

Info en opgeven via de TMCN Website
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door Neko- »

Dan heb ik me bij deze afgemeld…

Ik weiger met oog op mogelijke lange-termijn effecten van de nu nog expirimentele prik mijzelf vooralsnog te laten prikken.
Ik ben tot op heden niet ziek geweest, en wens mijn hersenen niet met een wattenstaafje (of wat daarvoor gebruikt word) te laten kietelen…

Dus als die eis gesteld word, haak ik bij deze af.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door Dakloos »

Waar is de tijd gebleven dat niet leden ook welkom waren? Jammer!
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Hamster
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 jul, 2016 12:49

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door Hamster »

Op zich goed nieuws dus dat het door kan gaan. Het is gegaan van "Nee." (punt) naar "Nee, tenzij". Niet iedereen is welkom, maar velen wél. Ben blij voor hen. :up:
Iedere dag is een schooldag
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Dakloos schreef: di 24 aug, 2021 08:13 Waar is de tijd gebleven dat niet leden ook welkom waren? Jammer!
Dat zal waarschijnlijk met de registratie te maken hebben, die nodig is om in deze Corona-tijd een evenement te kunnen organiseren.
Gezien de korte termijn tot het evenement, zal het misschien lastig zijn om losse (geregistreerde) kaartverkoop te organiseren.
Maar misschien kan je een mailtje sturen naar evenementen@fordmustangclub.nl ?
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
1969Mach1
Berichten: 3037
Lid geworden op: di 17 mei, 2005 14:34
Locatie: Veluwe

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door 1969Mach1 »

Fijn dat er wat kan doorgaan in deze tijden!
En voor alle niet leden die willen komen: jaarlijks lidmaatschap kost je slechts een paar tientjes. Je krijgt dan naast de toegang tot evenementen ook nog het clubblad thuisbezorgd.
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Gebruikersavatar
stefke
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 13 feb, 2005 15:22
Locatie: Hier en niet daar

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door stefke »

Je kubt het altijd proberen om te mailen, maar of he antwoord krijgt is een tweede. Ik heb 10 dagen geleden een mail gestuurd en mijzelf en mijn vader opgegeven als niet-leden en dat we met 2 auto's die kant op komen.

Nog steeds geen bevestiging ontvangen, nog antwoord op de vraag hoeveel die "kleine bijdrage" bedraagt.

Gisteravond maar eens dat contactformulier op de site ingevuld. Eens kijken of dat wel gaat.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Gebruikersavatar
lee iacoca
Berichten: 601
Lid geworden op: di 07 okt, 2008 19:04
Locatie: drenthe

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door lee iacoca »

Wel vervelend dit, ik ben nergens meer welkom als wappie :cry:
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'69 351-4v-4 speed, mach1🐎
Nikolaas
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 08 jun, 2020 07:33

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door Nikolaas »

Helaas worden er gekke eisen gesteld aan evenementen door de overheid. Dit jaar dan ook nog maar even de evenementen overslaan, hopelijk kunnen we volgend jaar gewoon weer op een normale manier evenementen organiseren.
Magnetic Metallic Mustang GT 2016 (EU Model)
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Ik vind een aantal reacties wel wat vreemd.
Hebben de mensen hierboven de vaccinatie afgeslagen ?

Als je gevaccineerd bent en geen klachten hebt kan je naar dit evenement, als je je opgeeft via de TMCN website.
Ben je niet gevaccineerd, dan moet je vooraf een test doen.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door sjirafje »

Ik begrijp de reacties ook niet zo goed. Niemand is toch verplicht zich te laten vaccineren? En zo'n test laten doen valt echt wel mee, goed het voelt wat onprettig maar dat is direct na de test weer over.

Is er inmiddels al meer duidelijkheid over of niet-leden kunnen komen? En zo ja, onder welke voorwaarden?
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
FredB
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29 jul, 2014 18:18
Locatie: Bodegraven

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door FredB »

Wanneer je iedere week 86 Eurocent apart leg, kan je over een jaar lid worden en in 2022 gratis naar de TMCN familiedag.
live today nobody promised you tomorrow

2016 GT Convertible
2013 V6 Convertible Premium
2007 V6 Convertible
Grey Mustang Registry #8604
Gebruikersavatar
stefke
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 13 feb, 2005 15:22
Locatie: Hier en niet daar

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door stefke »

sjirafje schreef: wo 25 aug, 2021 12:14 Ik begrijp de reacties ook niet zo goed. Niemand is toch verplicht zich te laten vaccineren? En zo'n test laten doen valt echt wel mee, goed het voelt wat onprettig maar dat is direct na de test weer over.

Is er inmiddels al meer duidelijkheid over of niet-leden kunnen komen? En zo ja, onder welke voorwaarden?
Ik heb na een tweede mail met leesbevestiging eindelijk antwoord op die vraag.

Niet-leden zijn niet welkom. Onder geen enkele voorwaarde behalve om lid te worden. Wat is de meerwaarde om zo laat in het seizoen nog lid te worden?

Na 3-4 dagen ook eindelijk een antwoord op het contactformulier. Om eerlijk te zijn, geen waardig antwoord die men kan verwachten van een secretariaat.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door sjirafje »

stefke schreef: vr 27 aug, 2021 10:15
sjirafje schreef: wo 25 aug, 2021 12:14 Ik begrijp de reacties ook niet zo goed. Niemand is toch verplicht zich te laten vaccineren? En zo'n test laten doen valt echt wel mee, goed het voelt wat onprettig maar dat is direct na de test weer over.

Is er inmiddels al meer duidelijkheid over of niet-leden kunnen komen? En zo ja, onder welke voorwaarden?
Ik heb na een tweede mail met leesbevestiging eindelijk antwoord op die vraag.

Niet-leden zijn niet welkom. Onder geen enkele voorwaarde behalve om lid te worden. Wat is de meerwaarde om zo laat in het seizoen nog lid te worden?

Na 3-4 dagen ook eindelijk een antwoord op het contactformulier. Om eerlijk te zijn, geen waardig antwoord die men kan verwachten van een secretariaat.
"Niet-leden zijn niet welkom".
Duidelijk!
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: 5-9-2021 - TMCN Familiedag GAAT DOOR - Vliegveld Teuge

Bericht door SanQ »

Het lijkt mij ook dat als je als vereniging eindelijk wat mag organiseren je dit doet voor je leden en niet voor iedereen die ook wel even zin heeft om te komen.
Als ik kijk naar wat ik allemaal krijg als lid (clubblad, ritten en andere) vind ik dat de kosten voor het lidmaatschap van de TMCN belachelijk laag zijn.
25 liter benzine is duurder :lol:
Ticking away the moments that make up a dull day......
Plaats reactie

Terug naar “TMCN Evenementen”