Voorstellen!

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
ReneEleanor
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 nov, 2021 10:02

Voorstellen!

Bericht door ReneEleanor »

Beste mede forum leden,

Ik ben René, 30 jaar en woon in het mooie Harlingen

Een aantal jaar geleden in een prachtige mustang gereden sinds dien blijft het jeuken om ook een mustang te kopen.

Ben langzaam aan het oriënteren om een mustang te importeren omdat ik in de VS het model en uitvoering heb gevonden die ik wil (2006 GT)
https://www.hotmusclecars.com/details.php?id=56587

Alle tips omtrent import kosten etc hoor en lees ik graag zodat ik een beeld kan krijgen van wat het mij zou gaan kosten.

Vriendelijke groet
René 😁
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Voorstellen!

Bericht door keesie25 »

Hoi Rene, welkom hier! De wagen van je dromen ziet er op de foto mooi uit. Er zijn hier leden die je vrij exact kunnen voorrekenen hoeveel import etcetera kost. En ik denk dat er zelfs zijn die het hele traject voor je kunnen doen.
Gebruikersavatar
musfa65
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 17 nov, 2021 16:02

Re: Voorstellen!

Bericht door musfa65 »

Hallo René, welkom hier namens een medenieuwkomer.

De site die je post heeft twijfelachtige lage prijzen net als wat andere sites zoals bijvoorbeeld deze: https://usclassifieds4all.com/details.p ... ing=176351
Naar mijn idee zijn veel prijzen too good to be true en het is me nog nooit gelukt om via die sites in contact te komen met de verkopers.
Ik ben uiteindelijk bij een NL bedrijf terecht gekomen. Wellicht dat je op de craiglist sites of vergelijkbaar iets passend kunt vinden
- 1973 Ford 3000
- 1970 Whitlock / Ford 3000
- 1965 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Voorstellen!

Bericht door 1970TwisterSpecial »

musfa65 schreef: zo 28 nov, 2021 00:54 Hallo René, welkom hier namens een medenieuwkomer.

De site die je post heeft twijfelachtige lage prijzen net als wat andere sites zoals bijvoorbeeld deze: https://usclassifieds4all.com/details.p ... ing=176351
Naar mijn idee zijn veel prijzen too good to be true en het is me nog nooit gelukt om via die sites in contact te komen met de verkopers.
Ik ben uiteindelijk bij een NL bedrijf terecht gekomen. Wellicht dat je op de craiglist sites of vergelijkbaar iets passend kunt vinden
Klopt inderdaad geen bal van die website
Voorbeeld deze auto: https://www.hotmusclecars.com/details.php?id=57936
stond op de website bij Steetside Classics voor ruim 6x zoveel geld: https://www.streetsideclassics.com/vehi ... 2-fastback

Of deze: https://www.hotmusclecars.com/details.php?id=57760
Foto's komen ook bij Streetside Classics vandaan: https://www.streetsideclassics.com/vehi ... g-restomod

Als je naar die website geld overmaakt, heb je misschien geluk als ze een schaalmodelletje naar je opsturen :roll:

Neem eens contact op met Lek Import Cars in De Kwakel.
Dan krijg je alvast een idee van de importkosten.
Tegenwoordig worden er ook genoeg auto's in Nederland aangeboden.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
ReneEleanor
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 nov, 2021 10:02

Re: Voorstellen!

Bericht door ReneEleanor »

Beste!

Zoals jullie al zeggen waarschijnlijk to good to be treu en inderdaad krijg ook geen response als ik een bericht stuur!

Schrik nogal van de prijzen in NL! Wordt veel geld gevraagd voor een V8!

Voorlopig nog even door sparen en rustig aan alle opties bekijken !
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Voorstellen!

Bericht door Eric »

Zoals al gezegd er klopt helemaal niets van die advertentie, voor dat geld koop je in de VS niet eens een van 10 jaar ouder.

De prijzen zijn inderdaad krankzinnig op dit moment. Dit is zeker niet de juiste tijd om zo'n auto te kopen. Een 2005/06 exemplaar kostte destijds nieuw in Nederland 50.000 euro incl invoerrechten, btw en bpm. Om er dan 15 jaar en 200.000 km later nog 20 voor te betalen slaat echt helemaal nergens op.
ReneEleanor
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 nov, 2021 10:02

Re: Voorstellen!

Bericht door ReneEleanor »

Beste Mustang liefhebbers,

Deze mail heb ik zostraks gekregen met extra foto's

Hi,

My name is Alice Winks , owner of the car. The car is in great condition, has no issues mechanically, electrically or any other to be noted.
The reason I'm selling it is because my husband passed away 2 months ago and I was forced to move with my 2 young kids to my parents house in Lakeland, FL, to be easier for me and my children. The car is here with me and from here will be shipped.

So considering the circumstances I made arrangements with eBay Motors to help me with delivery and payment as I'm unable to. It is already in their possession all prepped & ready for delivery which is free within the US. Price is $6100 including shipping.
I will put an auction on Buy it Now for you on eBay so you can Buy it Now on your name. I chose to make the transaction through eBay because I am registered a long time ago and have positive feedback 245

If you agree please reply to me with your full name, shipping address and phone number and I will send you the eBay link so you can buy it now.
Thanks and God bless you!

hmmm....bijzonder verhaal! :?:
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Voorstellen!

Bericht door sjirafje »

Ik zou op zoek gaan naar een ander. Het lijkt duidelijk niet de bedoeling dat iemand de auto in het echt komt bekijken.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Voorstellen!

Bericht door Eric »

Wat een lulverhaal, er staat nog net niet bij dat haar Nigeriaanse advocaat de financiele afhandeling doet.
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Voorstellen!

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Eric schreef: zo 28 nov, 2021 19:48 Wat een lulverhaal, er staat nog net niet bij dat haar Nigeriaanse advocaat de financiele afhandeling doet.
:lol: :lol: :lol: :lol:
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Voorstellen!

Bericht door MarisGT »

Ach een GT duur, ik vindt erg meevallen..
Neem anders eens contact op met Freek Hammink..

Maar koop nooiteen wagen bij RJ uit Oss
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Voorstellen!

Bericht door Wiwaldi »

MarisGT schreef: ma 29 nov, 2021 06:35 Ach een GT duur, ik vindt erg meevallen..
Neem anders eens contact op met Freek Hammink..

Maar koop nooiteen wagen bij RJ uit Oss
Hmm, stiekem ben ik toch wel benieuwd naar wat daar dan fout gaat, omdat ik dit wel heel vaak hoor over deze zaak :D
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Voorstellen!

Bericht door MarisGT »

Echt teveel om op te noemen.. er komt daar geen goede auto vandaan.. en een gewaarschuwd mens telt voor 2..
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Voorstellen!

Bericht door keesie25 »

Wiwaldi schreef: za 04 dec, 2021 15:17
MarisGT schreef: ma 29 nov, 2021 06:35 Ach een GT duur, ik vindt erg meevallen..
Neem anders eens contact op met Freek Hammink..

Maar koop nooiteen wagen bij RJ uit Oss
Hmm, stiekem ben ik toch wel benieuwd naar wat daar dan fout gaat, omdat ik dit wel heel vaak hoor over deze zaak :D
Waar hoor je dat dan?
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Voorstellen!

Bericht door Wiwaldi »

keesie25 schreef: wo 08 dec, 2021 11:52
Wiwaldi schreef: za 04 dec, 2021 15:17
MarisGT schreef: ma 29 nov, 2021 06:35 Ach een GT duur, ik vindt erg meevallen..
Neem anders eens contact op met Freek Hammink..

Maar koop nooiteen wagen bij RJ uit Oss
Hmm, stiekem ben ik toch wel benieuwd naar wat daar dan fout gaat, omdat ik dit wel heel vaak hoor over deze zaak :D
Waar hoor je dat dan?
In verschillende Mustang-groepen op Facebook al diverse keren voorbij zien komen. En niet een keer, maar meermaals van diverse mensen. Waaronder iemand met een New Edge-stang die ik volgens mij kort daarvoor te koop had zien staan bij dat adres. Maar geen idee om wat voor problemen het dan ging.

Toen wij nog op zoek waren naar een Mustang had ik interesse getoond in een grijze V6 coupe die daar stond, maar qua opties werd dat hem toch niet. Denk dat dat maar goed ook was. :mrgreen:
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”