Ik ben haar van plan op te knappen, het zal geen volledige restauratie worden maar gewoon een goed rijdende auto voor dageliujks gebruik.
Ik kocht deze mustang met een laag water in het rechtervak van de kofferbak.
Rechts en links achter de voorstoelen stond ook een plas water. ik heb hier en daar een gaatje geboord om het water weg te laten lopen.
Ik heb de voorstoelen/achterbank eruit gehaald en de bodem zag er beter uit dan ik verwachtte, er zat behoorlijk veel roest op de bodem maar na ontroesten met een slijptol met daarop een staalborstel zag het er al een heel stuk beter uit.
Ik kon wel zien dat er in het verleden verschillende delen zijn in gelast ( gelukkig wel netjes gedaan
Onder het roest ben ik geen 'gatenkaas' tegen gekomen.
Verder ben ik benieuwd of iemand deze mustang kent, miscchien was de vorige eigenaar ook lid van dit forum.
IK kocht deze mustang met alleen deel 2 en deel 3 ( papieren kenteken) en een aankoopbewijs.
Ik ben voor de koop naarde RWD in Heereveen gereden om te vragen hoe ik een kenteken kan verkrijgen omdat soms de vorige eigenaar bericht van de rdw krijgt omtrent dat kenteken.
Volgens de RDW is het een slapend kenteken wat niet meer bestaat. ( een tijd geleden zijn ze bezig geweest met het opschonen van hun kentekenregister)
Dus volgens de RDW moet ik mijn mustang apk waardig aanbieden voor een kenteken keuring.
Ik hoop iig dat zo'n keuring geen problemen oplevert, mede omdat het via de vincode origineel een 6 cilinder. er zit een 8 cilinder in toen ik hem kocht.
De RDW kon mij niet zeggen of er toendertijd een kenteken wijziging is geweest vanwege die ombouw. Het enige wat ze nog kunnen terug halen op het kenteken is de vincode.. dus ook geen deel 1 gegevens.
Ik zal in dit topic regelmatig wat foto's plaatsen. Hopelijk zijn het er niet teveel en anders hoor ik dat graag,
Grtz,
Osiris