Wat is een nette prijs voor deze Shelby?

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Yzord
Berichten: 2
Lid geworden op: za 23 apr, 2022 22:50

Wat is een nette prijs voor deze Shelby?

Bericht door Yzord »

Ik heb dit weekend een dikke Ford Mustang Cabrio 5.4 V8 SHELBY COBRA GT500 Supercharged uit 2010 (even gekopieerd en geplakt haha) meegekregen. Zover ik kan zien betreft het een normale uitvoering qua extraatjes. En ja, ik vind hem vet. Alleen heb ik mijn vragen over de vraagprijs die hij vraagt. Het is een goeie maat van me, daar niet van. Dus de prijs die hij vraagt vraagt hij ook online. Alleen denk ik persoonlijk dat hij er te veel voor vraagt. En dat wil ik hem natuurlijk toch wel even voorleggen. Maar dan zou ik wel een gegronde reden moeten hebben.

Dus nu vroeg ik mij af of jullie mij ongeveer de waarde van deze auto kunnen zeggen. Ik ben er niet in thuis namelijk, maar als ik een beetje rond surf op MP dan kom ik hele andere bedragen tegen. Het gaat om deze auto

Afbeelding

Kijk, in deze tijden weet ik ook wel dat wat ik er voor ga betalen er in de toekomst er niet meer voor terug ga krijgen. Mensen zijn terug houdend. Maar ik wil ook niet teveel betalen. Wat schatten jullie in voor waarde? Het is dus een ingevoerde uit 2010 met 55k km op de teller.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Wat is een nette prijs voor deze Shelby?

Bericht door Eric »

Ik zou die vraagprijs classificeren als volslagen krankzinnig. Deze auto is bovendien niet origineel en dat doet de waarde geen goed. De rest-BPM op een auto van 10+ jaar oud is nagenoeg nul, dus je kunt de prijzen in de VS aanhouden als leidraad voor de echte waarde. Uiteraard vermeerderd met kosten voor transport, invoerheffing, btw en homologatie.

https://bringatrailer.com/listing/2008- ... -gt500-31/
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Wat is een nette prijs voor deze Shelby?

Bericht door peer »

Inderdaad die prijs is (in mijn ogen) echt veel en veel te hoog. Voor dat geld zou ik een 2015 model halen en als je die dan nog te traag vind heb je meer dan genoeg geld over om daar een supercharger op te zetten.
Daarnaast, hoelang heeft hij hem al, in de 3 jaar dat hij in Nederland is heeft hij 3 eigenaren gehad?
Yzord
Berichten: 2
Lid geworden op: za 23 apr, 2022 22:50

Re: Wat is een nette prijs voor deze Shelby?

Bericht door Yzord »

Bedankt voor jullie antwoorden. Ja ik vind zijn vraagprijs ook veel te hoog en heb dan ook besloten het er niet aan uit te geven. Het is een leuke auto om lekker op een zonovergoten zondag te touren, maar ik denk niet dat het echt iets is voor mij. Ik rij normaiter Audi R8 en andere RS versies en ik ben gewoon teveel luxe gewend. Het is een leuke kanon, maar ik vrees dat mijn hart niet ligt bij een american muscle car. Maar ik heb wel een leuk weekend gehad.

Nogmaals dank
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”