Ik stel me voor: KevinBoer

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
KevinBoer
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 11 mei, 2022 16:21

Ik stel me voor: KevinBoer

Bericht door KevinBoer »

Goedemorgen,

Bij deze wil ik me graag voorstellen op dit forum. Ik ben Kevin, 30 jaar en woonachtig in het mooie Brabant. De intentie waarmee ik me hier aanmeld is iets gewijzigd. Ik had een Mustang op het oog om als project op te gaan pakken, maar vanwege een probleem met met schouder moet ik dat helaas aan mij voorbij laten gaan.

Ik wil alsnog graag lid blijven om zo nu en dan wat rond te lezen, wellicht dat ik in de toekomst alsnog een auto ga opbouwen. Ik heb in het verleden al meerdere auto's gehad, waaronder een bmw e28 welke ik opnieuw opgebouwd heb en een fiat 500 welke ik nieuw opgebouwd heb.

Wat ik nog wel wil doen (en ik hoop oprecht dat dat toegestaan is) is een verkooptopic aanmaken voor de auto waar ik ben wezen kijken en waarvoor ik met de verkopers in principe een overeenkomst gesloten had. De reden hiervan zal ik in het verkooptopic nog even toelichten, maar kort gezegd is de huidige eigenaar tijdens het opbouwen van de auto in een rolstoel geraakt en kan hij de auto nu niet afmaken. Het valt de verkoper emotioneel zwaar dat de auto weg moet en de koop nu dus niet doorgaat. Ik wil hem graag helpen de auto te verkopen aan een liefhebber.
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Ik stel me voor: KevinBoer

Bericht door Neko- »

Welkom in ieder geval op het forum. Succes met de zoektocht naar een passende pony :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”