Inmiddels al 1500km verder met de mustang, iedere x is het genieten in en van de wagen
afgelopen week heeft die een nakijkbeurtje gehad bij moviecars, hier kwam uit dat een motorsteun gescheurd was deze is gelijk vervangen en het geschud was een stuk minder gelijk!
Verder heb ik het originele stuur terug gezet omdat van de aftermarket stuur de hub aan de achterkant zodanig beschadigd was dat het kortsluiting ging maken met de claxon deze was iets te ver doorgedraait met een pulleytrekker
Ook had ik een issue dat mijn rechterknipperlicht af en toe een eigen leven ging leiden, dit is voor nu verholpen door een ander relais erin te monteren en de richtingaanwijzer switch even goed schoon te maken!
Verder heb ik de wagen in zijn geheel gepolijst, dit doe ik als hobby baantje voor erbij en dit was voor mij enigsinds nieuw een single stage paint polijsten met hier en daar verschillende lakdiktes, wat ook wel weer charme aan de auto geeft want er zitten dus sporen op van de originele lak.
Het polijsten ging zeer goed, ik heb tot wel 90% van de krasjes weg gekregen echter met het coaten was ik even de mist in gegaan door per ongeluk een verkeerde doek te pakken om af te nemen (stomme beginnersfout eigenlijk) en je raad het creeerde weer krassen, na een lakdikte te hebben gedaan had ik gelukkig nog meer dan voldoende ruimte om de plek opnieuw te polijsten en opnieuw te voorzien van een coating.
Verder gebruik ik de mustang veel voor leuke ritjes, eind mei nog een ritje meegereden tussen wat modernere sportwagens, maar ik kon prima bijbenen met de boss en had een workout achter de rug van het remmen, koppelen en sturen natuurlijk!
die vermogens opbouw is echt heerlijk als je boven de 4000toeren komt voel je in ene dat die niet meer wilt stoppen.
Mijn eerste aankoop qua aanpassingen/upgrades is ook een feit, via velocity een oem mattenset gekocht, deze set was bij mij sowieso niet compleet en lelijk geel mustang logo dus nu de goede!
Aangezien er al aftermarket 17'' velgen op zitten zit ik na te denken over een extra setje velgen en aangezien een goede vriend van mij bedreven is in uitlaat lassen (van staal tot titanium) zit ik er ook over na te denken om een custom uitlaat te maken,
Ook wil ik wat met muziek gaan doen, echter ga ik me niet wagen aan een speaker systeem en andere radio etc, hou het zoals het is maar gaat waarschijnlijk gewoon een partybox achterin gelegd worden die op accu mee kan.
Waarschijnlijk zal de boss van 8-10 juli te bewonderen zijn op DAY 1 world of cars in de jaarbeurs in Utrecht
