Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal mij eerst even netjes voorstellen

Mijn naam is Ivo en ben sinds 2002 in het bezit van een 1966 V8 Coupe. De eerste jaren was het mijn dagelijks auto, maar toen ik in 2011 ging verhuizen is de auto in de hoek geraakt door allerhande verbouwingen en een aantal mankementen aan de auto waar ik door die verbouwingen geen tijd voor had. Inmiddels is dat (na bijna 11 jaar) wel voor het grootste deel klaar, dus weer tijd voor de Mustang!
Vorig jaar ben ik met een deel revisie van de motor begonnen, om te zorgen dat hij weer de weg op kan. Inmiddels bijna zo ver dat ik weer kan gaan starten. Nu komt het: Ik heb de stuurpomp (Ford pomp) voorzien van nieuwe afdichtingen en nieuwe slangen. Punt is nu, dat als ik de persslang monteer de slangwartel volledig tegen de moer van de nippel aanligt, maar de slang dan nog niet vast zit. Ik weet niet of het met de nieuwe slang te maken heeft, of dat de nippel van de pomp op de een of andere manier niet ver genoeg naar buiten steekt. Dat laatste kan ik mij eigenlijk niet voorstellen, overigens.
Normaal gesproken zou ik de oude slang vergelijken, maar die kan ik nergens meer vinden. Verder een kleine moeite om de slangwartel iets in te korten, maar dat wil ik pas doen op het moment dat ik zeker weet dat de pomp verder goed in elkaar zit en het op zeker een afwijking van de slang is.
Mijn vraag: Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee? Zo niet, heeft dan iemand dezelfde pomp, zodat we misschien de lengte van de slangwartel kunnen vergelijken. Of de lengte van het uitstekende deel van de nippel op de pomp. Bij mij steken er ongeveer 8 draadgangen uit de moer.
Ik kon deze vraag niet vinden op het forum, maar mocht ik hem over het hoofd hebben gezien dan hoor ik het ook graag.
Bedankt alvast!