Foto's geplaatst in de oudere berichten hierboven.
En hier de 302 HO
Moderator: Shelby GT-H
Volgens mij heeft een manual stuurhuis een andere overbrenging dan een bekrachtigd stuurhuis. Maar ik kan er naast zitten natuurlijkJaCo schreef: ↑do 11 mei, 2023 15:24 Als je alle hydrauliek verwijderd stuurt ie toch nog gewoon maar zonder bekrachtiging, dus alles blijft.
Alleen heb je dan een centerlink met een ongebruikt oog en uitstekend klepdeel, alles ziet wat netter uit als je dit vervangt door manual parts.
De stuuras wordt boven het stuurhuis doorgehaald en passend gemaakt voor de koppeling naar de epas.
Ik heb er zelf 2 gemaakt en met mijn gegevens zijn er door mustang vrienden nog 3 voorzien van epas.
voorbeeldje: https://dmff.nl/viewtopic.php?p=364809#p364809
Nog veel meer pics van mijn 66 project maar die zijn op dit forum niet meer te vinden.
Het stuurhuis moet je onbelast afstellen, als je nu in de middenstand ( is niet de rechtuitstand!!) geen speling hebt moet ie goed zijn.
Groet,
Jack
GT's met manual steering hadden ook een quick ratio stuurhuis.Swordfish79 schreef: ↑ma 15 mei, 2023 12:07 Volgens mij heeft een manual stuurhuis een andere overbrenging dan een bekrachtigd stuurhuis. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk