Ruitenwissers werken niet goed Ford USA mustang 2006 4.6 v8

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
06dutchmustang
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 29 sep, 2023 08:58

Ruitenwissers werken niet goed Ford USA mustang 2006 4.6 v8

Bericht door 06dutchmustang »

Hallo,

Ik heb sinds kort een Ford USA mustang 4.6 v8 uit 2006. Nu dat het wat slechter weer wordt is het nodig dat ik mijn ruitenwisser moet gaan gebruiken, nu kwam ik erachter dat de ruitenwisser het alleen op de snelste stand werkt en de ruitenvloeistof komt er niet uit. Na een aantal keer de schakelaar te hebben bewogen deden de andere standen het ook en de vloeistof kwam ook uit de sproeiers, dit was een paar weken terug. Na die ene keer dat ze hebben gewerkt deden ze het helemaal niet behalve op de snelste stand (dus weer terug bij af). Weet een van jullie misschien hoe of wat want ik kom er totaal niet uit. Voordat ik allerlei schakelaars en motoren ga kopen die uiteindelijk nergens voor nodig zijn. Ik heb wel een klein vermoeden wat het kan zijn maar weet het niet zeker, ik denk namelijk dat het een relais is die vast blijft hangen of zoiets dergelijks. Ik kan alleen geen relais vinden op de aansluit schema's die online te vinden zijn. Mocht hier al een keer eerder een topic voor zijn aangemaakt dan hoor ik het graag, anders hoop ik dat iemand mij de goede richting op kan helpen. Alvast bedankt :)

MVG,
Luuk
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”