Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Frits
Berichten: 2
Lid geworden op: do 02 mei, 2024 22:49

Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

Bericht door Frits »

Goedendag,

laat ik mij eerst even voorstellen, mijn naam is Frits, 47 jaar en mijn hele leven gek van auto's. Die liefde gaat werkelijk alle kanten op, ik kan van vele merken en modellen enthousiast worden. Maar van de meer dan 100 posters op mijn kamer bij mijn ouders thuis, hangt er nog maar 1... die van een rode 65 Mustang Convertible.
ik heb nu de ruimte en ook wel de centjes om die droom een keer werkelijkheid te laten worden, tijd is als zelfstandige nog wel een issue. Zal in elk geval een gerestaureerde auto moeten worden, mijn gereedschap inventaris bestaat uit 2 schroevendraaiers van de action en een hamer, meer is aan mijn 2 linker handen niet besteed.
Nu kom ik van oorsprong uit Brummen en heb derhalve een allergie ontwikkeld voor (klassieke)autohandelaren. Maar ik zou graag eens in alle rust van een liefhebber eens wat meer informatie willen krijgen. Vandaar de vraag, is er iemand in de regio Liemers/Achterhoek met een 65, 66 mustang waar ik eens een avondje of op een zondag aan mag komen voor wat meer informatie?? Uiteraard kom ik niet met lege handen aan.
Graag jullie reactie.

Bvd!
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 931
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

Bericht door sjirafje »

Het meeting seizoen staat weer voor de deur. Zijn er bij jou in de buurt geen mustang/amerikanen/oldtimer meetings waar je eens kunt gaan kijken?
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
mustangman
Berichten: 379
Lid geworden op: za 22 mei, 2004 15:33
Locatie: Zuid Nederland
Contacteer:

Re: Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

Bericht door mustangman »

Beste Frits,

Welkom op het DM&FF :welcome:
Ik wil je wel een keer bijpraten, woon alleen buiten je regio, Brabant.
Stuur me een PM als je interesse hebt.
Mustangman

California Special 1968 Lime Gold, Shelby GT350 1966 recreation (363ci)
SOLD: Shelby GT350 1968, CJ 428 1968 1/2, Fastback GT 1968, Boss 302 1970, GT 2005, coupe 1995, GT coupe 1965, convertible 1968
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5532
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

Bericht door Dakloos »

Als Huissen niet te ver is voor je, ben je welkom. Ik heb een 66'er convertible die helemaal uit elkaar is geweest:

Afbeelding

Afbeelding

Stuur maar een PM als je langs wilt komen.....
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Berns
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 24 mar, 2023 12:47

Re: Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

Bericht door Berns »

Hoi Frits,

Ik liet me verleiden door een ongerestaureerd model in een bijzondere staat van originaliteit.

Dat maakt de wagen wel zo duur als een gerestaureerd model. Het is een optie. Mijn juweeltje is een model 66 die van de band rolde in oktober 65, GT natuurlijk.

'k wou hier enkel aangeven dat de tijd voor oplappen en onderhouden niet heel belastend op je drukke agenda hoeft te zijn.

Benieuwd naar je uiteindelijke keuze. Hou je ons op de hoogte?
66 San Jose CA GT Convertible
Sauterne Gold with Deluxe Ivy Gold & White Int White Top
289 A Code C4 Tinted Windows (Green), original factory 8-track AM
6R08A1174## Oct 65 Build
Frits
Berichten: 2
Lid geworden op: do 02 mei, 2024 22:49

Re: Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

Bericht door Frits »

Een update, wel zo netjes.

Afgelopen week hartelijk ontvangen door Erwin, wat een prachtige auto heeft die zeg!
Heel veel informatie gekregen, ook vooral heel gezellig en als klap op de vuurpijl een rondje mee mogen rijden, een geweldige ervaring!
De komende maanden maar de tijd zien te vinden eens bij wat autos te gaan kijken, met name bij Geevers wil ik eens kijken hoe die auto's er bij staan.
Ook zien dat ik eens een meeting kan bezoeken, maar 2 juni ben ik verhinderd, dat is wel jammer.
Ondertussen ook maar marktplaats in de gaten houden, maar eigenlijk de hoop dat er ooit een auto van een echte liefhebber te koop komt, dat zou me passen.
Gebruikersavatar
DennisStang
Berichten: 356
Lid geworden op: do 12 aug, 2004 17:37
Locatie: Gelderland

Re: Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

Bericht door DennisStang »

Dan ben je inderdaad bij een goed adres geweest! Toen ik nog in Bemmel woonde en bezig was om mijn (inmiddels verkochte) Mustang op te knappen, ben ik ook eens bij Erwin geweest. Volgens mij voor een onderdeel, maar dat is dan ook alweer bijna 20 jaar geleden :| Time flies.. Toen was dit forum nog groeiende, maar al de grootste bron van liefhebbers en informatie. Met goed zoeken is er dus nog heel veel info (en kennis) te vinden hier!

Nu woon ik in de Achterhoek, maar op het moment niet in bezit van een Mustang. Ook ik ben echter weer voorzichtig aan het rondkijken.. Het virus heeft ook mijn nooit verlaten :lol:

Succes met je zoektocht! Laat je ook daarbij eventueel bijstaan, of lees je in ieder geval goed in over de zwakke punten. Er is hier, maar bijvoorbeeld ook op YouTube, genoeg info te vinden. Er zijn genoeg exemplaren die als gerestaureerd of zelfs concours worden aangeboden, maar dat bij lange na niet zijn.

Maar daar zal Erwin je vast al genoeg over verteld hebben :) Die weet daar veel meer van dan ik 8)
Groet,

Dennis.

SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5538
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Bij wie mag ik een keer aankomen voor info?

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Op 2 Juni organiseert TMCN Mustang Valley in Poeldijk.
Dit evenement trekt altijd rond de 220-240 Mustangs, in alle modellen en bouwjaren.
Hier kan je gerust van gedachten wisselen met de eigenaren

Link naar het topic: https://www.dmff.nl/viewtopic.php?t=33167
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”