De meetings zijn niet verkeerd, alleen de jongere modellen staan er tegenwoordig ook tussen.
Tenzij je naar een echte oldtimer meeting gaat. Daar staan af en toe mooie exemplaren tussen en je krijgt daar veel informatie over als de eigenaar er bij staat.
Het forum is niet meer wat het was.Erg jammer
- BA Baracus
Re: Het forum is niet meer wat het was.Erg jammer
Groetjes
Rick
Rick
quote: "Erg jammer,zat er de laatste tijd aan te denken komende zomer weer eens naar een meeting te gaan maar word verloren moeite denk ik "
Lees mee met de meetingverslagen hier (o.a. met dank aan sjrafje) , blijft de moeite waard, hier mei t/m sept Lanaken op dinsdag en Genk op woensdag, bij goed weer altijd volle bak met 100 tot wel een paar 100 auto's, natuurlijk ook wat joungtimers maar dat worden net zoals wij ook oldtimers
Groet,
Jack
Lees mee met de meetingverslagen hier (o.a. met dank aan sjrafje) , blijft de moeite waard, hier mei t/m sept Lanaken op dinsdag en Genk op woensdag, bij goed weer altijd volle bak met 100 tot wel een paar 100 auto's, natuurlijk ook wat joungtimers maar dat worden net zoals wij ook oldtimers
Groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
Je moet zeker niet naar die petjes en tuning meetings gaan als dat je ding niet is. Maar er zijn, zoals hier boven ook aangegeven, zeker nog leuke en ook een aantal grote oldtimer en Amerikanen meetings. Daarnaast zijn er ook nog de Mustangs only meetings die vaak de moeite waard zijn.
Wel is het natuurlijk zo dat niet elke regio dezelfde soort meetings heeft dus daar moet je een beetje geluk mee hebben.
Wel is het natuurlijk zo dat niet elke regio dezelfde soort meetings heeft dus daar moet je een beetje geluk mee hebben.
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.
Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
- BA Baracus
Precies sjirafje, er zijn zeker nog een een aantal oldtimer en Amerikanen meetings. Het is internet afzoeken naar meetings en je vind er vanzelf wel één, maar je moet niet altijd alleen in je eigen omgeving zoeken en de cirkel vergroten en je vind soms wel mooie meetings.
Groetjes
Rick
Rick
Zolang het forum bestaat blijf ik een bezoeker... Alleen niet zo regelmatig meer als in het verleden blijkbaar
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het forum over sociale media. Maar dat ben ik.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het forum over sociale media. Maar dat ben ik.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023