DMFF Kalender: verantwoording en afronding

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

1970TwisterSpecial schreef:Marc , das een goede keuze die je daar op het scherm heb staan :peace:
En nu maar hopen dat we toen niet de afvallers waren aan het selecteren :lule:

Aron
rozemustang

Bericht door rozemustang »

Afbeelding ben ook helemaal niet ongeduldig
Groetjes, Marga

[img]http://www.danasoft.com/sig/rozemustang.jpg[/img]
Mustang64
Contacteer:

Bericht door Mustang64 »

We wachten het af! Ben zeer benieuwd naar het resultaat.

Grtz,

Joris :builder:
Mvg, Joris

Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Ceescoupe1968

Kalender

Bericht door Ceescoupe1968 »

Commissie van wijze mannen,

Aangezien de DMFF borrel op 8 januari is en de harde kern daar echt wel zal verschijnen lijkt het mij niet onverstandig om de distributie gewoon daar te houden.
Van de mensen die echt niet aanwezig kunnen zijn zal er omgetwijfeld wel een Forum lid daar in de buurt wonen en die kan 'm dan dus meenemen voor ......
Lijkt het jullie wat ?

Groetjes,

Cees (alleen maar een '68-er)
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Cees,

Op zich prima natuurlijk. Maar, een kalender hoort er eigenlijk voor aanvang van het nieuwe jaar te zijn. Dus ik denk dat we beide mogelijkheden zouden kunnen kiezen.

- verzenden voor degenen die hem snel willen hebben of niet naar de borrel komen. Dat verzenden zal een euro of 3 zijn (grote enveloppe + frankeren)
- voor de rest distribueren op de borrel

Marc
Marc
themustanggarage

Bericht door themustanggarage »

Beste Marc,

Op tweede kerst zijn wij open en houden dan onze tradionele gluhwein ronde in een mustang kerstsfeer. Je mag altijd een aantal kalenders bezorgen die wij dan tijdens deze dagen kunnen aanbieden aan de klanten. Natuurlijk wordt de vergoeding doorgestort naar dm/ff.

groetjes

adelbert
liefhebbers van elke mustang jong of oud

concour of daily driver

The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
yellow

Bericht door yellow »

Hey Adelbert dat is leuk,ben toevallig vrij dus tot dan

Frans
The American Icon
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

themustanggarage schreef:Je mag altijd een aantal kalenders bezorgen die wij dan tijdens deze dagen kunnen aanbieden aan de klanten. Natuurlijk wordt de vergoeding doorgestort naar dm/ff.
Adelbert,

Dank voor het aanbod; wij hebben hierover nog wel contact!

Marc
Marc
White-Dragon

Bericht door White-Dragon »

hoi

en ik wil er ook wel 1 is toch toppie al die mustangs

groetjes erwin
coupe66

Bericht door coupe66 »

Heb al een plek gereserveerd voor de kalender, Marcel ik heb al een foto toegestuurd tijd geleden.
Groet Mario

`66 er Amsterdammer
it aint much if it aint dutch
jajaja maar het blijft wel een mustang
White-Dragon

Bericht door White-Dragon »

ooo dat zal ik leuk vinden maar uuuhhh hoe kom ik dan aan zo,n kalender :drunk:
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Kalender is pas over enkele weken klaar, er zal nog wel een manier komen om hem te bestellen. Waarschijnlijk door je adres door te geven.... De fotokeuze is besloten, maar alle ingezonden foto's worden op de een of andere manier in de kalender geplaatst, Rien heeft trouwens ook foto's ingestuurd, dus je mustang zal i.i.g. gebruikt worden.....

Aron
AndreV

Bericht door AndreV »

Ik wil er ook een zelfs als mijn Ouwe hok er niet op staat.

Hoe te bestellen, of komt daar nog info over?

AndreV :ciggy: :1: :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

AndreV schreef:Hoe te bestellen, of komt daar nog info over?
Info komt nog.....(over een paar weken)

Marc
Marc
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

De drukker legt momenteel de laatste hand aan onze kalenders. Dat betekent dat we ze binnenkort kunnen gaan verkopen/versturen.

Om met het belangrijkste te beginnen: wij zijn er erg enthousiast over! Art Director Aron heeft een topprestatie geleverd. Natuurlijk hebben jullie voor het materiaal gezorgd, maar Aron heeft dat op vakkundige wijze verwerkt tot een professionele kalender met een zeer geslaagde lay-out. Naast het voorblad hebben we (verrassend) 12 bladen met 12 hoofdfoto’s, maar op elk blad ook nog een reeks kleinere foto’s waardoor bijna alle inzendingen in de kalender zijn terechtgekomen. Niet ieders inzending heeft het tot hoofdfoto kunnen schoppen, maar je ziet je bijdrage zo toch nog terug. Over onze keuze voor de hoofdfoto’s kun je natuurlijk altijd wat zeggen, maar we hebben vooral getracht er een echt herkenbare forumkalender van te maken. Daarnaast hebben we naar variatie gestreefd in modellen en geposeerde en juist niet geposeerde foto’s.

Jullie moeten natuurlijk weten wat je koopt, maar een beetje spanning moet er overblijven. Dus, hieronder zie je het voorblad (ik heb niets te veel gezegd over onze Art Director, toch?) en één maand. De bladen zijn in A3 formaat (30 x 42 cm) en in luxe papier uitgevoerd. De kwaliteit van de prints kun je op de kleine plaatjes niet beoordelen, maar die is gewoon goed.

Afbeelding

Afbeelding

Hoe nu verder: wij hebben de prijs vastgesteld op € 13,50 per kalender. Jullie weten het al: de kostprijs is wat lager, maar de opbrengst komt geheel ten goede aan forum zaken. Er zijn drie mogelijkheden om aan de kalender te komen:

1. bestellen en per post laten bezorgen. Dan komen er natuurlijk de kosten voor een grote, stevige, enveloppe bij, alsmede verzend/pakketkosten. Het totaal bedrag kun je dan overmaken naar mijn rekening. Na ontvangst van de betaling (en je volledige adres) sturen we de kalender op. Straks meer over de verzendkosten.
2. persoonlijk afhalen in Schiedam. Adresgegevens op verzoek beschikbaar.
3. persoonlijk afhalen op de forum nieuwjaarsborrel op 8 januari 2006 (locatie wordt nog aangekondigd, maar zal centraal in het land zijn).

Omdat we al geluiden hebben opgevangen van leden die er meer zouden willen hebben, maar we nog niet weten hoe groot de belangstelling nu definitief zal zijn, beperken we het aantal kalenders vooralsnog tot maximaal twee per liefhebber. Bij verzenden betekent dat maar één keer verzendkosten.

Die verzendkosten dan: omdat de kalender niet mag kreuken of vouwen kunnen we hem of in een koker of in een harde A3 enveloppe versturen. Beiden hebben een formaat dat het volgens TPGPost verplicht tot pakketpost maakt. Met helaas een minimum tarief van € 5,50….(en daarbij nog wat voor de enveloppe/koker). Aan de andere kant, als je er 30 kilometer of zo voor heen en terug moet rijden ben je ook 6 euro kwijt. We onderzoeken nu nog een goedkoper alternatief, maar uiterlijk dit weekeinde komen we met de definitieve oplossing en kosten. En natuurlijk mijn rekeningnummer.

Vanaf 4 december zullen we met verzenden kunnen beginnen. Als gezegd eerst na ontvangst van de betaling. Stuur voor je precieze adresgegevens geen PM (de PM box is te klein voor de verwachte belangstelling), maar een normale mail naar marc.thea@tiscali.nl .

Roep het als er nog vragen zijn….

Tot slot bedank ik hierbij, ook namens Marcel, Aron voor zijn inzet en vakwerk! Zonder hem was er geen kalender geweest en zeker niet zo’n fraaie!

Aron, Marcel en Marc
Marc
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”