Marcel
Mustang tekening
Moderator: Shelby GT-H
Hey untamed67 ... ik heb hier een file met extensie DWG, zou iets te maken hebben met autocad als ik het goed heb.
En guess what ... It's a 3D '67Mustang!
Ik weet alleen niet of het bestand bruikbaar is, heb autocad hier niet geïnstalleerd.
Deze info staat bij de file maar snap er de b*llen van: Note: Entities may appear to be missing. This was done to decrease Regen time. Change SPLFRAME to 1 to see all faces.
Ik had je eerder vandaag een PB gestuurd, mail me even en dan stuur ik je de file door
En guess what ... It's a 3D '67Mustang!
Ik weet alleen niet of het bestand bruikbaar is, heb autocad hier niet geïnstalleerd.
Deze info staat bij de file maar snap er de b*llen van: Note: Entities may appear to be missing. This was done to decrease Regen time. Change SPLFRAME to 1 to see all faces.
Ik had je eerder vandaag een PB gestuurd, mail me even en dan stuur ik je de file door
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Kun je niet beter een gekleurde plaat kunststof nemen , dan is het meteen afgewerkt toch?UNTAMED67 schreef:
Het maken zelf kost niets !! Een paar planken in multiplex (5mm bijv) van 60x30cm. Hier kan je al gauw op 5 min een sleutelhanger of 20 uitsnijden.
Volgens mij is dat beter dan multiplex , dat moet nog weer gespoten worden.
Just my 02 cents.
Verder vind ik het een TOP idee om forumsleutelhangers te maken.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]