Ik had ze al eerder ergens voorbij zien komen, maar nu dus ook op Ebay. De toerentellers die naadloos kunnen worden ingebouwd in een dashboard van de 67 of 68 modellen op de plaats waar je normaalgesproken het klokje hebt. Voor die 79 dollar koop je geen originele, dus ik dacht dat er genoeg belangstelling voor moet zijn. Hij is er in een 6000 en een 8000 toeren variant.
Peter
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-Must ... 6178QQrdZ1
Toertenteller voor 1967 of 1968 Mustang
Moderator: Shelby GT-H
- tripleblack
- poppyred'68
Dit idee van tacho ipv clockje had ik ookal en heb bij de automaterialen zaak een goedkoop groen verlicht tacho-tje gekocht en zitten pielen.......en een mooi stukje blik geknipt in de vorm van het originele afdekplaatje om het te monteren........enkel zat ik nog even met de speling in ruimte achter het dashbord bij het monteren en ging het net niet....balen.....
Tja, dan is dit natuurlijk veel makkelijker......................zit ik hierzo te tobben terwijl er voor weinig een kant en klaar ding voor te koop is op ebay.
ik had ookal gekeken bij the tachoman, maar die originele vond ik ook echt te duur. Zal ik binnenkort eens dit dingetje snel gaan bestellen...hebben jullie nog tips of ik de 6000 rpm of de 8000 rpm moet kopen. ik heb een 302 j code blok, maar hoeveel toeren dit nu maakt ism ij niet duidelijk
Tja, dan is dit natuurlijk veel makkelijker......................zit ik hierzo te tobben terwijl er voor weinig een kant en klaar ding voor te koop is op ebay.
ik had ookal gekeken bij the tachoman, maar die originele vond ik ook echt te duur. Zal ik binnenkort eens dit dingetje snel gaan bestellen...hebben jullie nog tips of ik de 6000 rpm of de 8000 rpm moet kopen. ik heb een 302 j code blok, maar hoeveel toeren dit nu maakt ism ij niet duidelijk
'68 poppy red 'Jack Daniels Special'
coupe J-code 302 v4, Edelbrock 600 cfm, Flowtech Headers.
coupe J-code 302 v4, Edelbrock 600 cfm, Flowtech Headers.
- tripleblack
- poppyred'68