Alle Hulp gevraagd van Forum leden,HELP Harry(78ghiaT5)
Moderator: Shelby GT-H
Oh, nog wat anders... Hoeveel mustang rijders moeten er naar Den Haag komen om het centrum helemaal verkeersvrij te krijgen? Alle beetjes helpen niet waar.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
-
martijn1981
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ik zal Harry ff op een andere manier oppeppen om door te gaan :
ALS JE HET OPGEEFT EN/OF NIET HAALT SCHOP IK JE BIJ DE VOLGENDE MEETING IN JE B....LEN TOT JE HET LEKKER VIND :hha: :hha:
Misschien heeft dit meer impact op Harry om door te gaan !!
Suc6
Mark
ALS JE HET OPGEEFT EN/OF NIET HAALT SCHOP IK JE BIJ DE VOLGENDE MEETING IN JE B....LEN TOT JE HET LEKKER VIND :hha: :hha:
Misschien heeft dit meer impact op Harry om door te gaan !!
Suc6
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- richard1952
Hi Harry niet opgeven gewoon doen bij rijkswaterstaat.
Mijn zwager had na zijn 4e keer zakken de aantekening meegekregen van de examinator van het CBR om hem nooit een
rijbewijs te "geven". Moest op voor zijn nummer en haalde alle rijbewijzen binnen de 3 maanden.
Dus kop op en wanhoop niet
Richard
Mijn zwager had na zijn 4e keer zakken de aantekening meegekregen van de examinator van het CBR om hem nooit een
rijbewijs te "geven". Moest op voor zijn nummer en haalde alle rijbewijzen binnen de 3 maanden.
Dus kop op en wanhoop niet
Richard
66-er Coupe (sold
november)
68-er Coupe (sold augustus)
november)
68-er Coupe (sold augustus)
- Mustanghenkie
Voordeel van een automaat is dat je wat minder handelingen hebt om je mee bezig te houden. De energie en aandacht die je anders aan het schakelen zou besteden kun je nu op het verkeer om je heen richten.78ghiaT5 schreef:of toch maar een automaat als leswagen nemen. ik weet het niet. ook met een automaat moet je verkeersinzicht krijgen, net als bij een handgeschakelde. wat is verstandig?
harry
Een automaat rijdt niet voor niks relaxter.
GJ
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
helemaal met GJ eens; snel het papiertje halen, schakelen komt later wel.
en martijn1981 heeft een goed punt: OPGEVEN is voor LOSERS. jij gaat gewoon door (iedereen staat achter je!)
en martijn1981 heeft een goed punt: OPGEVEN is voor LOSERS. jij gaat gewoon door (iedereen staat achter je!)
The 1987 Mustang GT trotted into the sunset at the end of 1993 having made the world a better (and funner) place for thousands of Mustang fans.
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a207/gtvert87/forum/must-achterelkaarforum6.jpg[/img]
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a207/gtvert87/forum/must-achterelkaarforum6.jpg[/img]
- Johnvanschoubroek
- Contacteer:
- Mustangdriver
- Contacteer:
- tripleblack
Harry, kom op joh.
Wie weet ben jij straks de eerste met het rijbewijs op creditcard formaat.
Het lijkt mij verstandig om gewoon rijkswaterstaat te doen, daar heb ik goede verhalen van gehoord,
een kennis van mij mocht zelfs een sjaggie draaien en roken, kan het nog relaxter.
Ik zou niet afrijden voor een automaat, maar gewoon voor een handgeschakelde,
want dan mag je alles rijden andersom niet dacht ik.
Hou vol en SUCCES
epi
Wie weet ben jij straks de eerste met het rijbewijs op creditcard formaat.
Het lijkt mij verstandig om gewoon rijkswaterstaat te doen, daar heb ik goede verhalen van gehoord,
een kennis van mij mocht zelfs een sjaggie draaien en roken, kan het nog relaxter.
Ik zou niet afrijden voor een automaat, maar gewoon voor een handgeschakelde,
want dan mag je alles rijden andersom niet dacht ik.
Hou vol en SUCCES
epi
1 Mach, meer niet van mijn vrouw.
www.datismooiman.nl
www.datismooiman.nl