Daklopers

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Mustanghenkie

Daklopers

Bericht door Mustanghenkie »

superrix schreef:Ik was zo stom verbaasd op dat moment dat ik niet eens had gedacht aan die gasten effe te verbouwen. bovendien liepen ze in een groep van ruim 40 man. Ik heet helaas geen jean claude van damme.
Het wordt inderdaad een rechtzaak. Komen ze er onderuit dan plaats ik nog wel een extra topic om wat leden voor een knokploeg te regelen ;)

To be continued
Wat die knokploeg betreft kun je mijn naam noteren, als ik zo de reacties lees heb zo het vermoeden dat er straks een paar mensen van het forum/TMCN achter tralies komen te zitten. Bestaat er al een Mustangclub voor gedetineerden??

Affijn succes met de afhandeling van deze zinloze ellende, tsss die :schiet: jeugd van tegenwoordig!

GJ
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

ach, in de gevangenis heb je toch ook internet, kunnen jullie wel gewoon actief blijven op het forum...

Aron
tripleblack

Bericht door tripleblack »

De Jailhouse Pony club (JPC) is bij deze opgericht. Lidmaatschap gratis. Clubblad wordt gedrukt op gejat gevangenispapier. Wie plaatst er nu een lokauto?
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Hahaha
Peter jij voorzitter, ik evenementencoordinator???

Maar ff alle gekheid op een stokkie, mooi kl.te succes met de hele zaak.

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
tonmustang

Bericht door tonmustang »

Mooi zo jongens. Ik werk in de gevangenis. Komen we elkaar daar ook nog tegen. HaHaHA

Kunnen we beter zorgen dat die andere jongens daar heen gaan.

groeten TON
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

Zo is het wel weer genoeg geweest. SVP weer terug on topic.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
rhazer-31

Bericht door rhazer-31 »

Een man of 40??
Zijn er dan een hele zooi overheen gelopen?? Dan doe je inderdaad weinig dan alleen maar hulpeloos toekijken als je het gezien zou hebben, maar die gasten komen nog wel een keer als ze zulke geintjes uit blijven halen en een keer de verkeerde tegenkomen, jammer dat zulke dingen toch blijven gebeuren.

Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Wat een eikels. Ik begin al te flippen als kutkoters met hun vieze vettige snoepvingertjes aan m'n auto komen. Laat staan als ze er overheen gaan lopen. Dan zijn ze van mij en als hun ouwelui daar comentaar op hebben, zijn die ook van mij.

Ik kan me voostellen dat je goed pissig bent.

[gniffel] Dutch Mustang & Ford Knokploeg [gniffel]
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
erpie

Bericht door erpie »

Adressen bekent??? ik ben er niet trots op.... maar een tube superlijm doet heel veel ergenis en ellende brengen en dit kan je heel lang blijven herhalen...
Mustang '67 Coupe DLX (Still Under Construction)
kahlkopf

Bericht door kahlkopf »

sow ik heb vroeger ook wat dingen uitgevreten maar dat is nog nooit in me hoofd opgekomen, behalve om over me eigen schroothoop toendertijd mazda te lopen ;) maar die zou het bij mij inderdaad ook niet overleefd hebben, en voor die groep heb je altijd wel iets anders waar ze meestal bij het zien het wel op een lopen zetten :P
ik hoop dat de schade te repareren is, dakschade is nogal moeilijk schadetje vanwege rekken enzo :S

sterkte en succes!
'73 Mach 1 (Medium-Bright Yellow) Q-code motor ( 351- 4v dus;) )
Nog steeds in restauratie maar er zijn vorderingen, al gaan ze langzaam...

Peu 205 1.8TD '92 Dagelijkse auto ...tsjah je moet wat :O
Justice

Bericht door Justice »

Soms dan snap ik echt niet wat er in bepaalde jongeren omgaat... Tuurlijk heb ik zelf ook dingen uitgevreten, maar over een auto van een ander heenlopen heb ik nog nooit gedaan.
Justice to All
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Maar bij een all-risk verzekering is vandalisme toch gedekt?

Aron
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Heb het hele verhaal van auto-lopen niet meegekregen. Denk dat ikzelf in eerste instantie heel vreemd sta te kijken als blijkt dat het met die van mij gebeurd is. Pas nadien ga je je realiseren wat het inhoud qua reparatie. En als het nu een Ka of zoiets is (leuk afgerond, groot risico van afglijden en asfalt happen), dan is er wel schade, maar dan is het nog vrij gemakkelijk in Nederland te repareren.

Voor een Mustang moet je kijken of het te redden is, en eventueel vanuit de US spul laten komen. En dat duurt dan weer. Vraag me af als er een Ferrari tussen gestaan zou hebben of dat ze die dan niet beschadigd zouden hebben omdat ze weten dat dat behoorlijk duur kan zijn...

Je zal er best wel foto's van gemaakt hebben voor de bewijsvoering. Ik heb zelf een keer met een Sierra een total-loss gehad (niet mijn fout, maar duurde wel 3 maanden voordat de verzekering uiteindelijk eens besloot te gaan betalen), en de foto's daarvan deden nog steeds zeer zelfs toen het alweer een paar jaar terug was.

In ieder geval sterkte met het voor de rechter slepen van die ettertjes. Dat ze maar flink mogen betalen voor de geleden schade aan de auto, en de geestelijke schade die je zelf hebt opgelopen als gevolg schade.
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

De KLOOTZAKKEN!! ik ben niet agressief van aard, maar wie aan mijn bakkie/fiets komt is er geweest. hoe halen ze het in botte kop!

har
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
AndreV

Bericht door AndreV »

Ik ben van de partij, maar knokken hoeft niet ik heb betere methodes die heel effectief zijn.

Veel sterkte met het verhalen op die mongolen, maar als de appel niet ver van de boom valt, zul niet veel steun van de ouders krijgen.

AndreV :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”