BMCC Toerrit 18-20 mei 2007 !

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

mustang66 schreef:waarom organiseert TMCN nooit toerritten???

motorkappen shows is iets voor jappen bakken met een hoog Fast en the furious gehalte.....
1) off topic !
2) niet echt een sympathieke opmerking voor al de vrijwilligers en mensen die deze "motorkappen shows " organiseren...

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

wel top overigens dat op de flyer voor dit evenement een II staat!! een mooie 'King'. echt super!

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Goed hè, Harry! Trouwens, als je voor die tijd je rijbewijs hebt, of een chauffeur regelt, kun je zelf meegaan. Leuk weekend, en meteen een professioneel verslaggever voor de reportage.

Wat betreft het niet organiseren van toerritten door TMCN: men organiseert al veel dingen, en "so little people, so much to do". Ik ben het met Geoffrey eens: respect!

Trouwens, wie houdt jullie tegen om gewoon in te schrijven voor dit BMCC evenement? Veel Nederlanders doen al mee, en de afstand mag geen probleem zijn; ook nu weer een deelnemer uit Friesland!

Doe mee, ik weet zeker dat je een geweldig weekend zult hebben!
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

>>Goed hè, Harry! Trouwens, als je voor die tijd je rijbewijs hebt, of een chauffeur regelt, kun je zelf meegaan. Leuk weekend, en meteen een professioneel verslaggever voor de reportage.>>

niks te chaufferen. we gaan het nog dit jaar afronden met dat fokking rijbewijs. hopelijk voor het echt slecht weer wordt en met Mustang Fever en Poeldijk ben ik er gewoon bij. de vraag is alleen welke Mustang ik neem. en zo'n toerrit lijkt me wel wat, maar kan uiteraard geen plaatsing in de AMK beloven. tegen die tijd pols ik de redactie wel even.

harry
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

@Harry,

Is goed. Wacht echter niet te lang met inschrijven, want vol=vol, en het loopt (weer) storm!
Mustang64
Contacteer:

Bericht door Mustang64 »

walter schreef:

...

Wat betreft het niet organiseren van toerritten door TMCN: men organiseert al veel dingen, en "so little people, so much to do". Ik ben het met Geoffrey eens: respect!

Trouwens, wie houdt jullie tegen om gewoon in te schrijven voor dit BMCC evenement? Veel Nederlanders doen al mee, en de afstand mag geen probleem zijn; ook nu weer een deelnemer uit Friesland!

Doe mee, ik weet zeker dat je een geweldig weekend zult hebben!
Het eerste puntje, dat is al eens een jaar of wat geleden op een leden vergadering geweest
en zou door leden van TMCN worden gedaan.
En dat is nog tot op heden niet echt van de grond gekomen.
(Ik zou mee helpen met een paar leden samen... :baby: )

Gelukkig doen de mannen van het DM&FF en de BMCC dit nu!
En met succes.

We hebben de luxe dat we in "Mustangland" de keuze hebben om naar een evenement te gaan, soms zelfs medere op een dag.
Dat betekent dat de hobby leeft! en dat lijkt me een goede zaak!

Het lijkt me erg leuk om eens mee te rijden met de tocht maar...

- eerst mijn Mustang weer laten rijden
- het valt samen met Mustang Valley en daar ben ik een van de vaste krachten voor een helpend handje.

We zien de foto's wel ergens op het forom! :clap:

Grtz,

Joris :builder:

P.S. Leuk dat het eindpunt Mustang Valley is!!!! :duh:
Mvg, Joris

Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

>>Is goed. Wacht echter niet te lang met inschrijven, want vol=vol, en het loopt (weer) storm!>>

kan pas als ik mijn papiertje heb en dat zal pas of eind dit jaar zijn, of als het tegenzit begin 2007, dus weet niet of ik dan nog op tijd zal zijn.

harry
warre

Bericht door warre »

omdat de bmcc misschien beter, is dat ter zijde wij ons geweldig geamuseerd tot de volgende keer
warre

Bericht door warre »

oeps een paar fouten gemaakt vorige keer
ik wou alleen maar zeggen dat het dik in orde was
spijtige van het weer
zoiets organiseren vraagt veel tijd en in elke club of organisatie zal wel iets goed of minder goed zijn
bedankt aan de mensen van de organisatie Warre en Wendy
Ceescoupe1968

BMCC 2007

Bericht door Ceescoupe1968 »

Aangezien een van onze dochters op 18 mei 2007 gaat trouwen heb ik Walter (helaas) moeten berichten dat we er deze keer (toch) niet bij zijn.

Zoals de Belgen zeggen: "Spijtig"

Maar ...............we mogen de volgende keer weer gewoon meedoen !!

Hoi, hoi......

Iedereen alvast een droog, fijn en veilig weekend toegewenst !

Cees '68
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Tuurlijk, Cees! Volgende keer weer van harte welkom! Enne...er is nog plaats voor forumdeelnemers!
yellow

Bericht door yellow »

Hoi Walter

Ben erbij

Frans
The American Icon
OHLM66

Bericht door OHLM66 »

Heel even wil ik terug komen op wat bovenstaande opmerkingen.

Er zijn inderdaad wat leden van de TMCN geweest die enkele jaren geleden, op een ledenvergadering, zich hadden aangemeld om samen met een paar anderen ook eens een flinke meerdaagse toertocht te gaan organiseren. Daarna heb ik die mensen nooit meer gezien en dus ook niets meer van een toertocht vernomen. Er was er één die een jaar later tegen mij zei dat hij niet eens wist wie die anderen waren en hij had blijkbaar niet de aandrang gehad om dit bij de club te informeren. En zo loopt zo'n goed idee in het honderd. Er zal er altijd één moeten die zijn die zijn nek zal gaan uitsteken en dat hebben de jongens van het forum wel goed opgepakt. Er zijn er nu eenmaal veel met grote woorden en weinig daden. Ook ben ik van mening dat niet iedereen zo'n meerdaagse toertocht zal hoeven te organiseren. Als ik kijk hoe weinig Nederlanders zich inschrijven bij de "geweldig" georganiseerde toertocht van de BMCC, welke zich ook maar net over de landsgrens afspeelt, dan vraag ik mij af of hier wel genoeg animo voor is. Zoiets organiseer je natuurlijk niet voor een man of tien. Er is overal in het land wel iets te doen waardoor veel clubleden niet eens ver hun buurt uit hoeven te gaan. Laten we eerst maar eens een onderzoekje doen om te zien over hoeveel gegadigden we het eigenlijk hebben. Ja ja, ik weet het, het is altijd de TMCN die het niet goed doet. Maar nu ik mij goed aan het verdiepen ben in de werkzaamheden die een bestuurslid "moet" verzetten, ga ik dat toch wel heel anders zien en neem ik mijn petje af voor die vijf man die het daar allemaal moeten doen. Er zijn overigens nog steeds twee bestuurfunkties die ingevuld moeten worden voor 2007. Dus meld je aan en laat eens zien wat je er van kunt. Ze zitten op jullie te wachten!

Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

@Frans: heb je al een inschrijfformulier naar me opgestuurd? Dat is wel noodzakelijk. Als je er geen hebt laat het me even weten, dan mail ik je er eentje.
@Rinus: wijze woorden, zoals gebruikelijk!
@alle anderen: jullie kunnen nog inschrijven!
yellow

Bericht door yellow »

Hoi Walter

Neen die heb ik niet

Frans
The American Icon
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”