BMCC Toerrit 18-20 mei 2007 !
Moderator: Shelby GT-H
- Ceescoupe1968
BMCC
Hoi, hoi !!
Aangezien de datum van de bruiloft van onze dochter is verzet kunnen we de 18e gewoon meedoen aan de BMCC toertocht.
Soms komen dingen alsnog goed !
Cees '68
Aangezien de datum van de bruiloft van onze dochter is verzet kunnen we de 18e gewoon meedoen aan de BMCC toertocht.
Soms komen dingen alsnog goed !
Cees '68
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
- 67mustangcabrio
Hallo Walter
Ik heb je al gemaild
Maar wij zijn volgend jaar ook weer van de partij
Groetjes Frans en Heleen
PS
Als het goed is gaan Walter (NL) en Jannet ook mee maar moeten het nog even bevestigen
Ik heb je al gemaild
Maar wij zijn volgend jaar ook weer van de partij
Groetjes Frans en Heleen
PS
Als het goed is gaan Walter (NL) en Jannet ook mee maar moeten het nog even bevestigen
Titanium gray 67er Ford Mustang Cabrio (302 V8.)
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
- mustangpatje
- walter
- Contacteer:
@Patrick: leuk! De deelnemers van afgelopen mei hebben vrijwel allemaal weer ingeschreven, maar er is (gelukkig) nog ruimte voor nieuwe deelnemers.
Als het kan zou ik graag voor 10 november zekerheid hebben over je deelname. Mail me anders even, dan stuur ik je per returnmail een inschrijfformulier toe!
Als het kan zou ik graag voor 10 november zekerheid hebben over je deelname. Mail me anders even, dan stuur ik je per returnmail een inschrijfformulier toe!
- mustangpatje
- walter
- Contacteer:
De uiterste inschrijfdatum nadert met rasse schreden. We hebben nog ruimte voor inschrijvers, maar niet veel meer, en de tijd dringt. Als je nog wil inschrijven, zorg dan dat je formulier per post of per mail UITERLIJK 30 NOVEMBER A.S. bij mij binnen is. Daarna is het helaas te laat.
In ieder geval alweer bedankt aan allen die reeds ingeschreven hebben. Het belooft weer een superevenement te worden, al zeg ik het zelf!
In ieder geval alweer bedankt aan allen die reeds ingeschreven hebben. Het belooft weer een superevenement te worden, al zeg ik het zelf!
- McQueen
- Contacteer:
Om hoe laat in Hasselt en waar ergens ?
Dan kan ik eens afkomen en de wagens te bewonderen en om de start bij te wonen.
Dan kan ik eens afkomen en de wagens te bewonderen en om de start bij te wonen.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]
.
.