Zo, het interieur zit weer in elkaar:
WP_20150327_001 by
TedVlemmings, on Flickr
Natuurlijk moet er nog een andere radio in, deze zit er enkel in voor het testen van de audio.
Nu heb ik van het weekend kort gereden, wat me opvalt is dat geen een van de meters (fatsoenlijk) lijkt te werken, op de nieuwe toerenteller na. Snelheid doet af en toe iets heel spastisch, de fuel meter geeft aan bijna leeg te zijn met een volgetankte tank, oil pressure, temprature nemen niet toe, alternator en voltage bewegen ook niet bepaald. Iemand een idee waar dit in kan zitten?
Bijkomend heb ik ook problemen met de lampen. De voorlichten werken, bij stilstand, zodra je gaat rijden wordt het een flikkerend geheel en valt het regelmatig uit. De achteruitrijlichten doen niets, evenals de markerlights. De dashboardverlichting is vervangen echter lijkt dit ook erg wankel te zijn. Zou dit in de kabels zitten, of in de trekschakelaar(aansluiting) wellicht?
Zodra deze meter en licht probleempjes zijn opgelost gaat de auto op afspraak voor taxatie na mijn vakantie

. Hopelijk zijn er hier mensen die wat goede tips kunnen vinden in een richting waarin we nog niet gezocht hebben.