Remake van de film Bullitt??

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

marruk

Bericht door marruk »

tssk tssk hoe kan je nou zeggen dat de eerste bullit niet spannend was.. die film is juist door betere cinematografie (is dat een woord?) veel mooier om naar te kijken; toen durfden ze nog een shot vast te houden ipv flits flits naar de volgende actie en NIEMAND is cooler dan meneer McQueen ja! :!: bovendien moet je het inderdaad zien vanuit die tijd..
en meneer hallicki was wel even wat leuker in zijn B films als de modernere versie : meer budget is niet altijd betere films (hoewel natuurlijk wel goed te bekijken he)
afijn moest ik even kwijt
ik heb bullit al ontelbare x en gezien en krijg al kippevel van dat muziekje bij de chase
'67 galaxie LTD v8 390cui
1978 F150 ranger
mercury villager voor het gezinspul
Mustang64
Contacteer:

Bericht door Mustang64 »

marruk schreef:...
ik heb bullit al ontelbare x en gezien en krijg al kippevel van dat muziekje bij de chase
Grappige is dat er verder helemaal geen muziek onder de beelden zit van die chase... :wink:
Alleen effe in het begin en dan is het alleen maar V8 en banden "muziek"

Grtz,

Joris
Mvg, Joris

Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
marruk

Bericht door marruk »

duhh...dat muziekje bedoel ik ook aan het begin van de chase .. als ze nog langzaam rijden en je ziet de mustang opdoemen in de spiegel van de dodge...gordel vast en gas!
:stupids:
'67 galaxie LTD v8 390cui
1978 F150 ranger
mercury villager voor het gezinspul
Foxy-Mustang

Bericht door Foxy-Mustang »

Inderdaad die muziek van Bullit vind ik ook geweldig: past helemaal bij dat jaren zestig sfeertje. Nog een aanrader: The french connection uit begin jaren zeventig. Gene Hackman die een metro achtervolgt met zijn auto. Geweldig!
Voor de fans van Steve Mc Queen kan ik ook Le Mans aanraden. Het is een verhaal van niks, maar de race is geweldig: alle coureurs uit begin jaren zeventig zie je in de film terug en je zit echt op het puntje van je stoel.
Marcel
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”