antidiefstal systemen??

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Rob Emberglo

Bericht door Rob Emberglo »

De T-Lock is te koop bij Mustang Center Almere voor Euro 64,95
Ford Mustang 1966 289-4V C4 Cruise-o-Matic
159.0 PK@4133 RPM - 279 NM @ 3267 RPM

Groeten, Rob
crimson_lion

Bericht door crimson_lion »

Ghost Rider schreef:Ik kan me hier inderdaad ook zeer kwaad overmaken, heb respect voor elkaar en ander mans spullen. Mensen tegenwoordig zijn zoveel met zich zelf bezig en verliezen het zicht van de mensen om zich heen...

wellicht is dit de beste oplossing voor vandalisme.
http://www.youtube.com/watch?v=1VQpJj1TF7M :)

mooi speeltje ....euh alarmsysteem bedoel ik :oops: ,
waar koop je deze , bij halfords ?

:D :D :D

gr dre :twisted:
The legend lives
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

De "Gear-Lock" kan je bij Mustangsunlimited bestellen.

Afbeelding
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
capri v8 driver

Bericht door capri v8 driver »

even denkend als een auto dief, 1 passend inbus sleuteltje, en die gearlock is ook weg binnen een paar seconden.

die mooie gele stuursloten zijn ook weg gegooit geld, een baby zaagje is al genoeg omdat te omzeilen, ook al kost je dat een stuur, het is binnen een paar seconden gebeurt.

als je er voor wilt zorgen dat ze de wagen niet meenemen, zul je het zo moeilijk mogelijk moeten maken.

een paar leuke systemen die ik al gezien heb zijn bv, rook injectie in de auto op moment dat iemand op de stoel zit en het alarm afgaat.

stalen doorlocks die de deuren vergrendelen als het alarm ingeschakeld word. ook al zou je de normale doorlock open krijgen, er zit dan nog een 2e set doorlocks die er voor zorgen dat de deuren niet open kunnen. eigenlijk lijk het op de doorpoppers wat gebruikt word om shaved doors te openen, alleen gaat nu de stalen pin nu door de deur en deur post.

een ander alarm system bracht, zodra het alarm afging, de remmen op druk via een acculator zodat deze vast zitten en je dus niet kon weg rijden.

met bestaande onderbrekers en alarm system kun je ook al een heel eind komen, alleen moet je een beetje buiten het boekje denken. alle onderbrekers onderbreken het start gedeelte (het kabeltje naar de start motor) of de benzine pomp. of de plus van de onsteking. dit zijn dingen die een beetje auto dief ook weet en snel kan omzeilen.

dat zou je ook anders kunnen doen, bv via een relay de massa van de bobine naar massa leggen. als dit goed weg gewerkt en dus onzichtbaar is, zoek de auto dief er lang na om de wagen aan de praat te krijgen. en een dief wil zo snel mogelijk weg komen met de wagen, duurt het hem/haar te lang laten ze de wagen staan.

het zelfde geld voor die deur locks, als de dief de deur niet open krijgt, heeft hij/zij meestal ook al geen zin meer.

wat denk je van een combinatie van de 2?

ok ik geef toe dat niet alle ideeen er voor zorgen dat de wagen blijft staan, een dief kan de wagen ook gewoon opladen. maar je kunt het hem/haar wel zo moeilijk mogelijk maken. tegen vandalistme kun je eigenlijk niet veel doen dan je wagen in de garage te zetten of er voor zorgen dat er iemand op de wagen let. als je de wagen dagelijks gebruikt is dat soms moeilijk.
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Ik had een Golf, daar werd ook twee keer in de week ingebroken heb toen een plank genomen met 6 duim spijkers er in en die op de stoel gelegd met een kussen er op, helaas loopt er niemand als fakir rond.

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
driver

Bericht door driver »

tja zo’n rook ding in je auto lijkt me helemaal niets eigenlijk.slet je hebt een vals alarm :S ,vor de rest kan je idd 101 dingen zelf wel bedenken om het een andere moeilijk te maken ,zo heb ik zelf ook een remblokade erin zitten en ook voor de benzine toevoer .maar ja laten we eerlijk zijn als ze het echt willen hebben is het toch gedaan .
En ja Rob rustig afwachten dan maar ooit komt de verkeerde :D:D:D .
Heb ooit een op descovery gezien ze hadden een auto uit gerust met vuur ,op het moment dat een inbreker de ruit insloeg of op een ongewenste manier de deur foseerde begoed dat ding te spuiten met vuur en werdt de dief letterlijk geroostert :smt074 .is natuurlijk ook niet zo’n fris idee als je dat zelf bent :D
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Or de 007-car has been selfkilling.

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Roel W

Bericht door Roel W »

Ja lijken wel james bond autos hier. Vind allemaal toch wat ver gezocht. Zoals met die extra pinnen als door lock, waarom niet ineens de auto zo afsluiten ipv te wachten tot er iemand inzit?
De T-lock wist ik niet dat de inbus schroef gewoon bereikbaar bleef na plaatsing. Als je het gewoon zo kan demonteren is het inderdaad nutteloos. Ben iets simpeler aan het verzinnen. Moet alleen nog een goed systeem vinden om men motorkap af te sluiten.
Geen mustang meer :'-(
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”