Polo Bluemotion? Ik heb horen zeggen dat dat bijna hetzelfde rijdt.Michel Merenz schreef:veel geld voor vadertje staat.....
dan ga ik liever voor iets europees...
wegentax nieuwe mustang
Moderator: Shelby GT-H
Re: wegentax nieuwe mustang
2007 GT California Special
-
Michel Merenz
als jij het zegt.....slechte ervaring met jou paardje???
kheb wel es een weekje mogen rijden met ne 2006 4.0 V6 cabrio, en kvond dat eerlijk gezegd een serieus tam beestje, had er meer van verwacht
nee, mijn keuze ligt bij audi a5 sportback 2.0 of 2.7tdi s-line full option
groetjes
Michel,
in belgie zijn de balasting centen iig goed besteed, want zolang er geen regering is kan het niet aan verkeerde dingen worden uitgegeven.
Belgie is traks nog het eerste europese land zonder begrotings tekort..maar dan moeten jullie wel een beetje mustangs blijven inschrijven natuurlijk.
Hennie
in belgie zijn de balasting centen iig goed besteed, want zolang er geen regering is kan het niet aan verkeerde dingen worden uitgegeven.
Belgie is traks nog het eerste europese land zonder begrotings tekort..maar dan moeten jullie wel een beetje mustangs blijven inschrijven natuurlijk.
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Mustangs zijn ook tamme beesten, vooral in de lage toeren. Die dienen om naar de ondergaande zon toe te cruisen met een lekker V8-muziekje onder de kap.Michel Merenz schreef:![]()
als jij het zegt.....slechte ervaring met jou paardje???![]()
kheb wel es een weekje mogen rijden met ne 2006 4.0 V6 cabrio, en kvond dat eerlijk gezegd een serieus tam beestje, had er meer van verwacht
nee, mijn keuze ligt bij audi a5 sportback 2.0 of 2.7tdi s-line full option
groetjes
Je moet ze al heel bewust de sporen geven voor ze echt wakker worden, maar als je ze dan eens tot de redline jaagt, dan gaan de poppen wel stevig aan het dansen.
Het heeft mij bij de aankoop van mijn 'stang toch wel enkele weken gekost om het "Mustang-gevoel" te snappen, en nu zie ik hem ook niet meer als concurrent voor eender welke Europeaan, maar een mooie aanvulling.
Audi heb ik altijd al redelijk saai en klinish gevonden, en naar mijn mening veel te duur voor wat je krijgt.
Het voordeel is dat ze goed hun waarde houden bij 2de-hands verkoop.
Als je voor Europese zuinigheid en rijplezier wilt gaan, kan ik wel een BMW 318d met M-sportpack aanbevelen, erg goed chassis + ophanging en fiscaal interessant.
Of een Alpina D3 als het wat meer mag kosten.
Da's een diesel die naar verluidt zou rijden als een benzine, en toch weer net iets exclusiever als een andere Duitser.
Vrijdag ga ik met mijn maat een testrit doen met zo ene, dus als het u interesseert, geef maar een PB.
2007 GT California Special
-
Michel Merenz
neen sorry, kheb 15jaar met BMW's gereden, laatste was een 525d van 2004 met M-sportpaket, heb hem weggedaan daar nieuw model voor de deur stond en ik er nu nog goeie prijs voor kreeg(nu was januari)
en eigenlijk laatste tyd meer en meer problemen gehad met bmw, vooral diene 320d, had alle kinderziektes en zelfs kapotte turbo door fabrieksfoutje
en de prijskaartjes voor een onderhoud zijn ook serieus gestegen, laatst dacht ik me vergist te hebben van garage, dacht bij bentley of rollsroys te staan
bmw zal wel altyd een plek in mn hartje hebben, achter de mustang maar nu ga ik es voor een sportieve audi
groetjes en veel plezier met de testrit
en eigenlijk laatste tyd meer en meer problemen gehad met bmw, vooral diene 320d, had alle kinderziektes en zelfs kapotte turbo door fabrieksfoutje
en de prijskaartjes voor een onderhoud zijn ook serieus gestegen, laatst dacht ik me vergist te hebben van garage, dacht bij bentley of rollsroys te staan
groetjes en veel plezier met de testrit