Mustang kopen

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

frankpost
Contacteer:

Re: Mustang kopen

Bericht door frankpost »

ja dag, nog zo'n Limbonees erbij :mrgreen:
t lijkt wel een compleet nest :lol:

welkom!

http://www.classicamericancars.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; kwam deze ook onlangs nog tegen, misschien hebben zij nog wat staan? leuke '92 carbrio :D

Als je voor een 'goedkopere' mustang gaat, maar stiekem toch een duurder model mooier vind, zou ik zeggen: lekker wachten en doorsparen ! duurt misschien effe maar dan heb je ook wat je ECHT wilt :ok: koop gewoon waar je echt zelf tevreden mee bent!

en voor de Ghia's is Harry de man met wie je moet praten, zoals je waarschijnlijk al gemerkt heb :)

succes met de keuzes en zoektocht!

gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
MustangRoy

Bericht door MustangRoy »

Mustang I zijn gewoon weg de mooiste van alle, en zoals je zegt vanaf 2005 zijn er ook weer mooie gemaakt.
van de II zijn er ook die mustang waardig zijn maar de III en en daarna (tot 2005) mogen ze wat mij betreft nu niet bepaald paradepaardjes.
Ken Van Accolyen

Bericht door Ken Van Accolyen »

MustangRoy schreef:Mustang I zijn gewoon weg de mooiste van alle, en zoals je zegt vanaf 2005 zijn er ook weer mooie gemaakt.
van de II zijn er ook die mustang waardig zijn maar de III en en daarna (tot 2005) mogen ze wat mij betreft nu niet bepaald paradepaardjes.

Eerlijk vind ik de Mustangs vanaf 1972-2005 op niks trekken (want je ziet er eigenlijk geen mustang in) wat de verkopen ook enorm doen zakken heeft van de Mustangs .Vanaf 2005 zit de vorm er terug in... Gelijk een echte American Muscle car look... ik vin het gwn bizar dat jij als jonge gast van 19 naar zon Model als een ghia gaat ... en niet naar een ouder model of een jonger +1995 ...

maarja is mijn ged8 he :oops:
Mustang Coupe 1970 351Cleveland V8 Ram Air (ready from 1juni 2013)
Buy a hybrid, i need your gas !
Follow my project on : viewtopic.php?f=87&t=19895
Parts for sale used/new on : viewtopic.php?f=2&t=22408
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

lekker doorsparen dan!

ik heb er ~10jr over gedaan ;) en nu eet ik nog crackers elke dag :mrgreen:

vergeet niet dat een mustang ook veel onderhoud kost, en niet te vergeten het benzineverbruik (en misschien straks wegenbelasting voor de iets jongere jaren modellen)... kortom dan duurt het waarschijnlijk alleen maar langer voordat je je echte droomwagen kan kopen!

wil het je zeker niet afraden, blijft je eigen keuze, gewoon doen wat je vind dat de juiste beslissing is voor jou! :)
Focus ST 2.5 2006
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

oh is dat bizar? 19-jarigen heb doorgaans minder te besteden dan 50+ers! vandaar wellicht de keuze? of vindt Roy het model misschien mooi? jammer dat je zo denkt, maar dat is geheel aan jou.

dit is het archetypische voorbeeld van een '74-er II Ghia (Speurders): breed voorfrontje, wijde zijruitjes (74 only) in combinatie met vinyl dak en ruitvormige verdikkingen op de C-stijl met in het midden het Ghia-embleem. ziet er trouwens mooi uit. zo'n Ghia zie je veel minder dan de latere bouwjaar Ghia's, praktisch nooit, dus zeker uniek. ze zijn enkel uitgerust met de 2,3 L4 of 2,8 liter V6, in dit geval de V6.

Afbeelding

Harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op wo 09 jan, 2013 18:54, 2 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
MustangRoy

Bericht door MustangRoy »

waarom zo gek dat ik naar die modellen kijk ?

Vind die modellen na de II net een of ander mislukt chinees model, kots lelijk dus!

En juist, die vanaf 2005 hebben weer de juiste vormen, al is het nieuwste model (2015 of wat is het) nu ook niet bepaald wat ik in gedachte had.

Maar zoals jullie zeggen is sparen misschien nog even het beste idee haha
Robinski

Bericht door Robinski »

Je ziet, zoveel mensen zo veel meningen.

Ik weet niet waar je precies woont maar je mag altijd eens bij me komen kijken in maastricht, misschien wordt je er wijzer van. Of wel helemaal niet :lol:

Harry, jij hebt inderdaad wel wat met zuid limburg hé, is verhuizen geen optie?? :wink:
Groetjes, Robin
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

78ghiaT5 schreef:oh is dat bizar? 19-jarigen heb doorgaans minder te besteden dan 50+ers! vandaar wellicht de keuze? of vindt Roy het model misschien mooi? jammer dat je zo denkt, maar dat is geheel aan jou.
weet niet of dat een reaktie op mijn bericht is, maar mocht dat zo zijn: ik reageer puur op het bericht van Roy, waaruit blijkt dat zijn hart daadwerkelijk bij een ouder model ligt.. over smaak valt niet te twisten, ieder zn meug
:ok:

als een fiat panda Roy zn droomauto geweest zou zijn, had ik hem ook verteld geen mustang te kopen maar door te sparen voor een panda (alhoewel die over t algemeen iets goedkoper zijn geloof ik..) :mrgreen:

gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
mathiask
Contacteer:

Bericht door mathiask »

frankpost schreef:
78ghiaT5 schreef:oh is dat bizar? 19-jarigen heb doorgaans minder te besteden dan 50+ers! vandaar wellicht de keuze? of vindt Roy het model misschien mooi? jammer dat je zo denkt, maar dat is geheel aan jou.
weet niet of dat een reaktie op mijn bericht is, maar mocht dat zo zijn: ik reageer puur op het bericht van Roy, waaruit blijkt dat zijn hart daadwerkelijk bij een ouder model ligt.. over smaak valt niet te twisten, ieder zn meug
:ok:

als een fiat panda Roy zn droomauto geweest zou zijn, had ik hem ook verteld geen mustang te kopen maar door te sparen voor een panda (alhoewel die over t algemeen iets goedkoper zijn geloof ik..) :mrgreen:

gr
Frank
Nou wie weet ligt er in die specifieke fiat van zijn dromen een 3 liter ferrari motor :P je weet maar nooit !
"Auto's zijn om te rijden, niet om te poetsen."
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

nee, Frank, was reactie op die van Ken van Accolyen. die heeft er zelf nogal een bizarre kijk op.

jazeker Robin. verhuizen daar naartoe zou wel leuk zijn, maar er is daar zeker geen werk in mijn vakgebied. dus dan houdt het op. jammer, want je kunt er best leuke woninkjes krijgen en je hebt veel ruimte voor je auto's. en tja ik ben een 'ollander he, ik weet nog zo net niet of die goed liggen bij de Limbo's... en als ik Niels zo hoor praten, moet ik ook nog eens integreren, dus limburgs leren.

harry
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Robinski schreef:
Harry, jij hebt inderdaad wel wat met zuid limburg hé, is verhuizen geen optie?? :wink:

:wallb: :thanks: :spam: :ban: :offtopic: :ontopic: :banned: Een Hagenees in Limburg...... (Olifant porseleinenkast?)

Grapje Harry!!!
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

hahaha, dat zou een probleem zijn, maar inderdaad ik dwaal af...

harry
Robinski

Bericht door Robinski »

Aron66 schreef:
Robinski schreef:

:wallb: :thanks: :spam: :ban: :offtopic: :ontopic: :banned: Een Hagenees in Limburg...... (Olifant porseleinenkast?)

Grapje Harry!!!

Hahahahahha, ja harry wat mij betreft ben je meer dan welkom, mensen zijn mensen, hagenees of mestreechteneer!
Je maakt me wel nieuwsgierig mbt je werk....wat doe je dan als ik zo vrij mag zijn?
Groetjes, Robin
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

Een vraag die hier nog niet gesteld is aan Roy.
Wil je je auto voor dagelijks of puur hobby gaan gebruiken? Wat wil je ongeveer uitgeven ( budget ) ? Wil je hem voor lekker zondags in te cruisen of verwacht je een bad-ass muscle car ?
Wil je hem hand geschakeld of automaat ?
Dit zijn allemaal belangrijke vragen die je je zelf moet stellen en misschien wil / moet delen om je zoek wat te versmallen.

Mij word vaak verweten dat ik een 70er man ben, maar zo raakt iedereen verliefd op "zijn bouwjaar". Dat is ook niet meer dan logisch want daar is een naam voor, trots.
Ieder model jaar heeft zo z'n charmes en voor en nadelen.
Wat de IItjes betreft is Harry de man waar je bij moet wezen en die geeft ook al een heel belangrijk punt aan ! Namelijk de onderdelen...
Van de 1ste generatie word zowat alles na gemaakt ( wellis waar vaak in belabberde kwaliteit ) maar het word gemaakt.
Van de 2de generatie zijn de onderdelen ( volgens mij ) wel goedkoper, dit heeft deels te maken met het feit dat ze helaas niet zo populair zijn.

Tja, ik ben me de laatste jaren toch ook iets meer in de 2s gaan verdiepen en moet zeggen dat ze ook zo hun charmes hebben hoor en als ze mij hier vanavond een King Cobra op de oprit zouden parkeren zou ik er echt wel mijn nest voor uit komen, ben maar niet bang. Maar je moet je gewoon zelf goed na gaat wat wil je, wat wil je uit geven en wat verwacht je er van... and above all, follow your dreams !
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Robinski

Bericht door Robinski »

Niels, bedankt om dit topic weer met de neus de juiste richting in te zetten :)

En inderdaad, het belangrijkste uit jouw verhaal; follow your dream.

Roy,
Er is hier genoeg info te vinden om menig avondje te vullen en zo je mening en wensen te vormen.

Succes daarmee
Groetjes, Robin
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”