Even voorstellen!
Moderator: Shelby GT-H
Re: Even voorstellen!
hmmm, wat denk je dat overschepen en invoer kost? voor die 9000 dollar is ze nog niet hier hoor. daar kan je nog wel een rooitje of twee bij gaan lappen, als het niet meer is... en wat als er meer verborgen gebreken zijn... het is tof dat je onwijs enthousiast bent over de Mustang, maar je gaat erg snel. het is beter zo'n Mustang te kopen wanneer je na je school een goede baan hebt gevonden die goed verdient (is nu al moeilijk zat), zodat je alles aan zo'n Mustang kan laten doen wat je wil en dat je zeker bent dat je hem niet al na een jaar of wat moet verkopen, wegens geldgebrek. dat zou zonde zijn. vanwege je leeftijd zou ik niet overhaast te werk gaan. en nogmaals: 'kleiner' beginnen is geen schande.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- grandmaster n
Dat model bestaat niet. Het rooster op het achterraam was een optie ("sport slats"). Dat kan je gewoon nu nog kopen. zie bijvoorbeeld hier.IjzerenPaard schreef:JeetjeMaar hoe heet de uitvoering van de Mach 1 dat ie dat rooster op het achterraam heeft?
Klik hier voor alle options (en andere gegevens)
Enne, dat wordt flink sparen, 1970 (en 1969) Mach 1 is één van de meest populaire modellen en dus duur..........
gr
-
IjzerenPaard
Maar wat is voor jullie 'klein beginnen'? Ik wil wel graag een auto zonder die verdomme wegenbelasting 
- grandmaster n
Oh ja, en laat je niet gek maken door de rest.
Als jij het wilt, kopen dat ding!! Leeftijd maakt niks uit. Ik rij ook al Amerikaan vanaf mijn 18e.
Hij hoeft toch niet meteen in topstaat te verkeren? Dat kan altijd nog!!
gr
Als jij het wilt, kopen dat ding!! Leeftijd maakt niks uit. Ik rij ook al Amerikaan vanaf mijn 18e.
Hij hoeft toch niet meteen in topstaat te verkeren? Dat kan altijd nog!!
gr
-
IjzerenPaard
Yes! That's the spirit! Hahahah ik wil m wel echt heel graag, maar zoals met zoveel dingen bij mij, ik wil het te snel. Maar het overschepen van amerika naar nederland, hoeveel kosten heb je daaraan?
ik spreek niet voor anderen, maar voor mezelf. je hoeft je uiteraard niet gek te laten maken door mij, maar das mijn bedoeling natuurlijk niet. met klein beginnen bedoel ik een iets jongere Mustang. trouwens, die zijn ook wat minder groot dan de Mach 1. overigens, wegenbelasting kan niet de hoofdmotivatie zijn voor een classic, passie uiteraard wel. anders kun je net zo goed voor een ouwe Kever gaan.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Welkom,
1 ding valt meteen op, je enthousiasme!
Je vraagt hoe je kunt sparen, wat dacht je van niet uitgaan, drinken en roken. Dat scheelt al een hele klap.
Een 70er Mach1 in redelijke staat begint bij zo'n 20k. (Die hurst shifter nooit aan beginnen
)
Succes
Rene
1 ding valt meteen op, je enthousiasme!
Je vraagt hoe je kunt sparen, wat dacht je van niet uitgaan, drinken en roken. Dat scheelt al een hele klap.
Een 70er Mach1 in redelijke staat begint bij zo'n 20k. (Die hurst shifter nooit aan beginnen
Succes
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Rene... zwans !
Jij bedoeld rear window louvers denk ik. Dat heeft niks met MACH1 te maken maar was destijds een fabrieks optie en kunnen ook op een normale 69 en 70er sportsroof ( of fastback als je wil ) gemonteerd worden.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om voor een 70er Coupé te gaan, zeker zo gaaf, comfort is exact het zelfde en vaak goedkoper ( hoewel ze zeldzamer zijn ! )
Er zijn hier een aantal forum leden met een 70er Coupé die je daar alles over kunnen vertellen.
Zoals al aangegeven, een fastback / sportsroof MACH1 begint bij 20k een Boss302 bij 35k en een normale sportsroof zoals ik destijds gekocht heb bij ongeveer 15k.
Let wel, dat zijn Europese prijzen. Ga je in de states kijken, zal die zelfde prijs in dollars liggen, ( los van de Boss302 ! ) maar reken je niet rijk daar invoer / BTW / RDW en keuring en alles er nog vrolijk bij komt en je er vaak niet veel op 'verdient'.
Deze hobby kost een hele hoop geld, realiseer je dat AUB goed. Het rijden is allemaal super leuk maar er komt echt meer bij kijken en zeker als je geen sleutel ervaring hebt kan dit een hele dure hobby worden. Hoe graag ik een mede 70er zie rijden en op weg zou willen helpen... verkijk je er aub niet op !
Jij bedoeld rear window louvers denk ik. Dat heeft niks met MACH1 te maken maar was destijds een fabrieks optie en kunnen ook op een normale 69 en 70er sportsroof ( of fastback als je wil ) gemonteerd worden.
Je zou er ook voor kunnen kiezen om voor een 70er Coupé te gaan, zeker zo gaaf, comfort is exact het zelfde en vaak goedkoper ( hoewel ze zeldzamer zijn ! )
Er zijn hier een aantal forum leden met een 70er Coupé die je daar alles over kunnen vertellen.
Zoals al aangegeven, een fastback / sportsroof MACH1 begint bij 20k een Boss302 bij 35k en een normale sportsroof zoals ik destijds gekocht heb bij ongeveer 15k.
Let wel, dat zijn Europese prijzen. Ga je in de states kijken, zal die zelfde prijs in dollars liggen, ( los van de Boss302 ! ) maar reken je niet rijk daar invoer / BTW / RDW en keuring en alles er nog vrolijk bij komt en je er vaak niet veel op 'verdient'.
Deze hobby kost een hele hoop geld, realiseer je dat AUB goed. Het rijden is allemaal super leuk maar er komt echt meer bij kijken en zeker als je geen sleutel ervaring hebt kan dit een hele dure hobby worden. Hoe graag ik een mede 70er zie rijden en op weg zou willen helpen... verkijk je er aub niet op !
Laatst gewijzigd door Ghost Rider op za 24 aug, 2013 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- lee iacoca
Uitstekende keus als 1e auto ik moest het toen doen met een fiat unootje die ik na 2 weken tegen een lantarenpaal parkeerde.
Toen moest ik weer fietsen.
Toen moest ik weer fietsen.
Riccardo
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1🐎
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'exauto's:79 6cyl automaat, coupe/69 250cid automaat,coupe/66 289v2 4 speed, convertible/69 351-4v-4 speed, mach1🐎
- Ken Van Accolyen
vette bak die coupe ! ik heb ook eentje...(kom je idd nietzoveel tegen als de mach1 enzo...)

en ja hoor het is een 6cill

en ja hoor het is een 6cill
Mustang Coupe 1970 351Cleveland V8 Ram Air (ready from 1juni 2013)
Buy a hybrid, i need your gas !
Follow my project on : viewtopic.php?f=87&t=19895
Parts for sale used/new on : viewtopic.php?f=2&t=22408
Buy a hybrid, i need your gas !
Follow my project on : viewtopic.php?f=87&t=19895
Parts for sale used/new on : viewtopic.php?f=2&t=22408
Koop gewoon een 1964-1969 Mustang Coupe met 6 cilinders in lijn. Ben je 7.000-8.000 euro kwijt en kun je misschien snel de paint job betalen die je graag zou willen. Onderhoud zal qua kosten ook aantrekkelijker zijn bij een L6 t.o.v. een V8.
Kun je tenminste misschien al vanaf je 18e genieten van een mooie Mustang, i.p.v. doorsparen totdat je 30 bent en dan een vrouw en kinderen hebt. Dan kun je je gaan orienteren voor een Renault Espace als je niet uitkijkt.
Kun je tenminste misschien al vanaf je 18e genieten van een mooie Mustang, i.p.v. doorsparen totdat je 30 bent en dan een vrouw en kinderen hebt. Dan kun je je gaan orienteren voor een Renault Espace als je niet uitkijkt.
1966 Mustang Fastback
-
IjzerenPaard
De 1970 coupe is inderdaad een prachtauto! Het is ook wel handiger om dan die te doen en dan de paintjob. Bedankt voor de tip!! Nu nog sparen.... Hopelijk kan ik misschien samen doen met mn vader want hij vind t ook een mooie auto! Hij is alleen meer van de rolls royces, haha. Maar ik wil in ieder geval binnen 1,5 jaar eentje kopen. Ik rook gelukkig niet, en drinken doe ik soms maar dat gaat nooit boven de 20 euro per maand. Ik hoop dat ik m snel heb!!
Weten jullie ook of het handiger is om via internet te kijken of om gewoon door t land te kijken naar occasions?
P.s.: Over dat wegenbelasting, dat is gewoon een voordeel wat je bij deze auto hebt, en ik vindt de wat latere auto's vaak minder mooi... Ieder z'n eigen smaak!
Weten jullie ook of het handiger is om via internet te kijken of om gewoon door t land te kijken naar occasions?
P.s.: Over dat wegenbelasting, dat is gewoon een voordeel wat je bij deze auto hebt, en ik vindt de wat latere auto's vaak minder mooi... Ieder z'n eigen smaak!
- grandmaster n
Als je serieus gaat kijken om er eentje aan te schaffen, vind ik het het beste om de auto in het echt te gaan bekijken.
Foto's zeggen niet zoveel van de werkelijke staat van een auto. (photoshop??)
Internet is prima om je te oriënteren wat voor auto (en model) je precies wilt hebben.
Het eerste (in het echt bekijken) is wel wat lastiger als je een auto in bijv Amerika koopt en je zit zelf in Nederland.........
gr
Foto's zeggen niet zoveel van de werkelijke staat van een auto. (photoshop??)
Internet is prima om je te oriënteren wat voor auto (en model) je precies wilt hebben.
Het eerste (in het echt bekijken) is wel wat lastiger als je een auto in bijv Amerika koopt en je zit zelf in Nederland.........
gr
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
En neem iemand mee die dat soort auto's kent. er zijn genoeg mensen hier die je daarmee willen helpen.
voordeel is dat zij de zwakke plekken kennen en zij kijken er meestal reeël tegenaan en laten zich niet meeslepen door emotie waardoor je misschien en teveel en een "wrak" koopt.
Succes
Rene
voordeel is dat zij de zwakke plekken kennen en zij kijken er meestal reeël tegenaan en laten zich niet meeslepen door emotie waardoor je misschien en teveel en een "wrak" koopt.
Succes
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
en natuurlijk de gouden regel, goedkoop is vaak duurkoop !
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !