Vage geintresseerde in mijn auto...???
Moderator: Shelby GT-H
jazeker Erik,
Ik ken het, toen ik net verkering had meet mij vriendin (Poolse)
Sruurde ik haar ook vertaalde berichten, Nou!!! ik had gelijk een conflict.
Het had een normaal lief bericht moeten zijn maar na het vertalen kwamen er varkens, bagger en
andere rare dingen in voor, nu we 3 jaar verder zijn gaat het goed omdat ze nederlands spreekt haha
Rien..
Ik ken het, toen ik net verkering had meet mij vriendin (Poolse)
Sruurde ik haar ook vertaalde berichten, Nou!!! ik had gelijk een conflict.
Het had een normaal lief bericht moeten zijn maar na het vertalen kwamen er varkens, bagger en
andere rare dingen in voor, nu we 3 jaar verder zijn gaat het goed omdat ze nederlands spreekt haha
Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
Als je een emailtje hebt gehad, zou je het volgende eens kunnen doen: de headers (ja, ook emailtjes hebben headers
bekijken en zien via welke mailservers het gegaan is. Daar moet ook een adres bij staan van de computer waar vanaf het verzonden is. Via een WHOIS query is te achterhalen welke organisatie het ip adres toebehoort.
Wellicht kom je gewoon uit op de Nigeriaanse oplichtersbende hier in Nederland.
Wellicht kom je gewoon uit op de Nigeriaanse oplichtersbende hier in Nederland.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Wat moet ik hier nou mee jongens?????
Hier komt de reply....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello Rien Groeneweg,
Thanks for the response to my demand. it's okay by my son and condition of it.so payment will be made via bank cheque to you.i will be responsible for the shipping arrangement to Italy so you have notting to worry about shipping .so you have no problem with shipping. arrangement so payment of (€7750.00.) will be sent to you via bank transfer. I have discuss this with my family lawyer over this transaction i am transacting oversea and he assured me not to be afraid, I don't know if i can entrust you with my money.i have informed my (shipping company) intension to buy this from you already, so shipping will not be a problem .the assurance i have regarding your car is that,the present one i am using was also boaught from your location by my late husband.that is the more reason i need a car from your location and i have a shipping agent in this your route pls let me know if you are okay with my method of payment and shipping. if this arrangement is okay with you, do forward your full details so that payment can be send to you as soon as possible
YOUR NAME.............
YOUR ADDRESS.............
HOME PHONE #.................
MOBILE PHONE #..................
It's really nice knowing and doing business with you.your immediate response will be highly appreciated. Regards to you and have a lovely day.
Linda.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P.s. kan iemand voor mij uitzoeken of dit echt uit Italie komt??
Zeg maar wat je moet weten dan, er zitten hier geloof ik handige jongens op het Forum..
Rien..
Hier komt de reply....
Hello Rien Groeneweg,
Thanks for the response to my demand. it's okay by my son and condition of it.so payment will be made via bank cheque to you.i will be responsible for the shipping arrangement to Italy so you have notting to worry about shipping .so you have no problem with shipping. arrangement so payment of (€7750.00.) will be sent to you via bank transfer. I have discuss this with my family lawyer over this transaction i am transacting oversea and he assured me not to be afraid, I don't know if i can entrust you with my money.i have informed my (shipping company) intension to buy this from you already, so shipping will not be a problem .the assurance i have regarding your car is that,the present one i am using was also boaught from your location by my late husband.that is the more reason i need a car from your location and i have a shipping agent in this your route pls let me know if you are okay with my method of payment and shipping. if this arrangement is okay with you, do forward your full details so that payment can be send to you as soon as possible
YOUR NAME.............
YOUR ADDRESS.............
HOME PHONE #.................
MOBILE PHONE #..................
It's really nice knowing and doing business with you.your immediate response will be highly appreciated. Regards to you and have a lovely day.
Linda.
P.s. kan iemand voor mij uitzoeken of dit echt uit Italie komt??
Zeg maar wat je moet weten dan, er zitten hier geloof ik handige jongens op het Forum..
Rien..
Je moet in Outlook met de rechtermuisknop op het bericht klikken, dan op Opties. Er komt nu een schermpje, met helemaal onderaan de "Internetheaders". Wat daar staat heb je nodig om te kijken waar het vandaan komt (niet met WHOIS!).rhazer-31 schreef:P.s. kan iemand voor mij uitzoeken of dit echt uit Italie komt??
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
looks like a scam to me........
vooral niet op ingaan.
alleen cash accepteren !!
Een buitenlandse bankcheck is zo een maand onderweg als je 'm inleverd bij de bank.
En als er dan ook maar iets niet mee klopt wordt ie al niet geaccepteerd.
Zie dan nog maar eens je geld te krijgen.
Good people pay cash !!!
vooral niet op ingaan.
alleen cash accepteren !!
Een buitenlandse bankcheck is zo een maand onderweg als je 'm inleverd bij de bank.
En als er dan ook maar iets niet mee klopt wordt ie al niet geaccepteerd.
Zie dan nog maar eens je geld te krijgen.
Good people pay cash !!!
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
PHOEHHH!
Zweet staat op mijn voorhoofd jongens!
Ik heb het een en ander opgezocht op het net en het resultaat mag er dan ook zijn..
Ze gaat onder de namen "Linda Obi (Ivoorkust), Linda Camara (Nigeria) , Linda Welsch (U.K.)
Linda Osunde (Nigeria) en ze is best goed moet ik zeggen.....
Waarom dat ze mijn auto wil weet ik niet... Hier een V.B.
Scam
En er is meer, maar raar dat ze 9 van de 10 keer doneert en niet int..
In ieder geval krijgt ze de auto niet haha..
Ik heb haar een Email gestuurd om te vragen onder welke naam ze vandaag gaat..
Rien
Zweet staat op mijn voorhoofd jongens!
Ik heb het een en ander opgezocht op het net en het resultaat mag er dan ook zijn..
Ze gaat onder de namen "Linda Obi (Ivoorkust), Linda Camara (Nigeria) , Linda Welsch (U.K.)
Linda Osunde (Nigeria) en ze is best goed moet ik zeggen.....
Waarom dat ze mijn auto wil weet ik niet... Hier een V.B.
Scam
En er is meer, maar raar dat ze 9 van de 10 keer doneert en niet int..
In ieder geval krijgt ze de auto niet haha..
Ik heb haar een Email gestuurd om te vragen onder welke naam ze vandaag gaat..
Rien
- torinosaurus
hello Rien,
Ik want toe buy jor car toe, I pee joe the dubbel.
I sent joe a sjek via my bank.
Mein sun likes a mustang toe, end i prommised him al a long teim.
So give mie jor bank number. Thenks
Rien als je bovenstaand geloofd, verkoop hem dan maar aan mij.
Ben je ook je geld kwijt, maar blijft de Mustang wel in Nederland.
Soms maak je dit op deze manier duidelijk.
Wens je wijsheid Rien.
Groetjes,
Gert.
Ik want toe buy jor car toe, I pee joe the dubbel.
I sent joe a sjek via my bank.
Mein sun likes a mustang toe, end i prommised him al a long teim.
So give mie jor bank number. Thenks
Rien als je bovenstaand geloofd, verkoop hem dan maar aan mij.
Ben je ook je geld kwijt, maar blijft de Mustang wel in Nederland.
Soms maak je dit op deze manier duidelijk.
Wens je wijsheid Rien.
Groetjes,
Gert.
Nee die krijgt ze niet hoor, als ze haar persoonlijk kwam halen en bereid was mee te gaan naar de bank en cash zou betalen wel maar hier trap ik niet in!
Ik was gewoon benieuwd wat ik zou vinden als ik wat over haar zou opzoeken, ik wist wel voor 90%
zeker dat het niet fris was, maar misschien was ze wel eerlijk en zou ze haar persoonlijk komen halen, dat had natuurlijk ook gekunt, ze zijn niet allemaal oplichters, sommigen van ons halen per slot ook hun Mustang in het buitenland..
Rien
Ik was gewoon benieuwd wat ik zou vinden als ik wat over haar zou opzoeken, ik wist wel voor 90%
zeker dat het niet fris was, maar misschien was ze wel eerlijk en zou ze haar persoonlijk komen halen, dat had natuurlijk ook gekunt, ze zijn niet allemaal oplichters, sommigen van ons halen per slot ook hun Mustang in het buitenland..
Rien
- rozemustang
- tonmustang
Misschien niet het slimste wat ik nu heb gedaan hoor, misschien had ik geen email meer moeten sturen en alles met rust moeten laten, maar ik wilde toch dieper op haar ingaan en toch een email gestuurd...
Ik heb me voorgedaan als een toch geintresseerde verkoper (voor de show), en gezegd dat ik het een en ander heb nagetrokken over haar (voor het vertrouwen) en haar gevraagd hoe het komt dat ze onder al die namen rondsurft en mailt, en hoe ze dat allemaal kan verklaren zodat ik haar toch kan vertrouwen, zij deed zich namelijk ook voor als een hoge pief van de ABN-AMRO bank te Holland, en dat ging om miljoenen, nu heb ik dat er dan niet in de email betrokken maar ik wil wel eens weten hoe dat nou zit, dus ik ga nog eens verder zoeken (gewoon interessant)
Rien..
Ik heb me voorgedaan als een toch geintresseerde verkoper (voor de show), en gezegd dat ik het een en ander heb nagetrokken over haar (voor het vertrouwen) en haar gevraagd hoe het komt dat ze onder al die namen rondsurft en mailt, en hoe ze dat allemaal kan verklaren zodat ik haar toch kan vertrouwen, zij deed zich namelijk ook voor als een hoge pief van de ABN-AMRO bank te Holland, en dat ging om miljoenen, nu heb ik dat er dan niet in de email betrokken maar ik wil wel eens weten hoe dat nou zit, dus ik ga nog eens verder zoeken (gewoon interessant)
Rien..
zeg peter RIEN de vries haha..rhazer-31 schreef:Misschien niet het slimste wat ik nu heb gedaan hoor, misschien had ik geen email meer moeten sturen en alles met rust moeten laten, maar ik wilde toch dieper op haar ingaan en toch een email gestuurd...
Rien..
je kan natuurlijk ook deze gegevens doorspelen naar de de tv?
ben wel heel benieuwd? zoals meerdere denk ik..
deze muis heeft nog een staartje............
zorg ervoor dat je gelukkig bent inplaats van gelijk te hebben!