Hallo ik heb een mustang 2 uit 1978
Moderator: Shelby GT-H
- 1974ghiav6
- rozemustang
>>Dit ziet er nog als nieuw uit. Uit Zwitserland komen wel meer van die klasse-bakken. Volgens mij strooien ze daar ook niet met zout.>>
Klopt Peter,
Er komen inderdaad steeds meer auto's, ook Amerikaanse, uit Zwitserland. Waarom weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo. Die C. SM die ik vorig jaar 'had', kwam ook uit Zwitserland. En meestal zijn die wagens ook gewoon hard.
BTW: Ik heb ook nog een schildje maar die hou ik zelf, want mijn eigen Ghia-emblemen zijn ondoorzichtig geworden. Ook ik zoek dus nog naar een tweede.
Harry
Klopt Peter,
Er komen inderdaad steeds meer auto's, ook Amerikaanse, uit Zwitserland. Waarom weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo. Die C. SM die ik vorig jaar 'had', kwam ook uit Zwitserland. En meestal zijn die wagens ook gewoon hard.
BTW: Ik heb ook nog een schildje maar die hou ik zelf, want mijn eigen Ghia-emblemen zijn ondoorzichtig geworden. Ook ik zoek dus nog naar een tweede.
Harry
Evert,
Erg mooie Mustang en :welkom: natuurlijk.
Wat die 11tjes betreft, laat die Harry maar lullen hoor want als die zo doorgaat komt er straks een afscheiding in de Mustangscene. In het ergste geval krijgt hij een BAN, en daar weet ik alles van toevallig!
Een Mustang is een Mustang het begon in april 1964 en dat is het enige jaar wat telt voor de rest een Mustang is een Mustang, een Mustang is een Mu enz. enz. enz.
AndreV :ciggy: :ciggy: :ciggy:
Erg mooie Mustang en :welkom: natuurlijk.
Wat die 11tjes betreft, laat die Harry maar lullen hoor want als die zo doorgaat komt er straks een afscheiding in de Mustangscene. In het ergste geval krijgt hij een BAN, en daar weet ik alles van toevallig!
Een Mustang is een Mustang het begon in april 1964 en dat is het enige jaar wat telt voor de rest een Mustang is een Mustang, een Mustang is een Mu enz. enz. enz.
AndreV :ciggy: :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
- 1974ghiav6
Idd, mooie plaatjes!
Waarom hebben sommige van jullie auto's zo'n gigantische nrplaat vooraan?
Kunnen jullie dit zelf kiezen? Ik vind ze afschuwelijk groot!
In België krijg je de achterste van de overheid en de voorste kan/mag je zelf laten maken
In België krijg je de achterste van de overheid en de voorste kan/mag je zelf laten maken
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
Je bedoeld de plaat van de nissan? Ja die zijn aan een vaste maat gebonden en hij zit rechts omdat hij anders voor de intercooler ziteasy1 schreef:Idd, mooie plaatjes!
Maar voor de mustang heb ik een ontheffing word dan op het kentekenbeijs vermeld
groeten evert
- crimson_lion