Heb bewust niet gereageerd totdat iemand anders met dè opmerking zou komen zoals in dit geval Mustanghenkie. Helemaal mee eens!!
Erwin
Ik heb een vraag over: ford siera station GT 2.0 uit 1991
Moderator: Shelby GT-H
-
martijn1981
is de thermosstaat niet gehemeld aangezien je geen warme lucht krijgt. Gaat de temp. meter van de motor wel omhoog?
Verder lijkt mij een zeer grote beurt ook wel erg handig, anders blijf je sukkelen. Gewoon naar een goede garage gaan en zeggen, fix hem maar en zorg dat ik er een jaar zonder gezeik mee kan rijden.
Verder lijkt mij een zeer grote beurt ook wel erg handig, anders blijf je sukkelen. Gewoon naar een goede garage gaan en zeggen, fix hem maar en zorg dat ik er een jaar zonder gezeik mee kan rijden.
- bartuitschaijk
Ik denk dat je toch mijn topic even goed moet lezen Mustanghenkie en Erwin. Ik merk hier alleen iets op wat ik steeds vaker zie voorkomen, wat ik niet nogmaals hoef uit te leggen. Het gaat er niet om dat ik iemand niet wil helpen, ik vind het gewoon storend als er niet-Mustang onderwerpen tussen door staan. Maar goed, ik ga er verder geen woorden meer over vuil maken, ik zal nl. wel de enige zijn die er zo over denkt en dat betekend dus aanpassen.Jammer dat er toch enkelen zijn die zich hieraan storen, gelukkig zijn er mensen die wel willen helpen (en die er verstand van hebben)
Bart
- Mustanghenkie
Hallo Bart,
Ik heb je topic goed gelezen, zonet nog een keer. Ik vind het juist een goede ontwikkeling dat er zo nu en dan naast de technische how to en sociale toestanden ook niet Mustang gerelateerde zaken ala Toyota (bv) voorbij komen. Dit alles maakt dit forum veelzijdig en dus van alle markten thuis. En dus voor grote doelgroep geschikt. Als het alleen Mustang technische topics zouden zijn zou dit het forum erg eenzijdig maken. Juist het veelzijdige van dit forum zorgt er in mijn geval voor, ik kan niet voor anderen spreken, dat ik regelmatig hiero te vinden ben.
GJ
Ik heb je topic goed gelezen, zonet nog een keer. Ik vind het juist een goede ontwikkeling dat er zo nu en dan naast de technische how to en sociale toestanden ook niet Mustang gerelateerde zaken ala Toyota (bv) voorbij komen. Dit alles maakt dit forum veelzijdig en dus van alle markten thuis. En dus voor grote doelgroep geschikt. Als het alleen Mustang technische topics zouden zijn zou dit het forum erg eenzijdig maken. Juist het veelzijdige van dit forum zorgt er in mijn geval voor, ik kan niet voor anderen spreken, dat ik regelmatig hiero te vinden ben.
GJ
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord