Al weer een nieuw (onervaren) lid

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

@Tom,
die van mij is nu ook aan de haven, maar de koop is inmiddels ook al weer meer dan 2 maanden geleden afgesloten. Good luck to ya all!

Eric
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

Die van mij kwam toen zaterdags aan en ze begonnen dinsdagdag met lossen, woensdagmiddag was hij ingeklaard en kon ik hem donderdag ophalen. met mijn eerste auto was het wel anders. Alles ook zelf gedaan, had hem in februari gekocht in mei kon ik hem ophalen. Toen dacht ow dat komt goed dat gaat me wel lukken TTUUUUTTTT!!!!! niet dus hehe... toen ben ik via Willem in concact gekomen met AHP en in oktober had ik hem pas op kenteken. die van mij nu is aan het wachten tot het RDW belt voor een keuring. ik had ze gister gebelt "ze konden mijn papieren niet vinden" die ik op had gestuurd VORIGE WEEK maandag GGRRR dus eergister maar een fax gestuurd met de papieren, nu maar hopen dat die snuggere hein de 3 blaadjes bij elkaar kan houden.

PS. Jelo als je hem hebt kom ik wel even buurten DB is toch maar 25 min van mij vandaan. Als je goed vind.

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Jelo

Bericht door Jelo »

Je bent welkom.
Waar kom je vandaan dan ?

Gaat dan trouwens een kleine minimeeting worden hier in Den Bosch, Dirk Willems uit Rosmalen, jij, ik, wie nog meer :-)
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
berimar

Bericht door berimar »

@ Eric

Blij te horen dat de wagen al in de haven staat en niet meer bij steve. Heeft hij de papieren al opgestuurd?

Tom
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

@ Tom, nee nog geen nieuws, ik ga vanavond bellen.
Mocht er een update zijn, kun je het hier in ieder geval lezen:
Import avontuur

Eric
Jelo

Bericht door Jelo »

Wat er al niet te vinden is op het internet.

In afwachting van het telefoontje dat ik de wagen kan ophalen nog maar eens op de site van de APMT terminal gekeken en tot mijn verbazing kan ik daar nog steeds de container volgen.
Hij is uiteindelijk vanmorgen om 10:05 vanuit Rotterdam vertrokken richting Roosendaal.
Een afstand van 89Km dus met een beetje mazzel wordt de wagen vandaag al gelost :-)
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Hey Jeroen,

morgen de grote dag?
grtz

Eric
Jelo

Bericht door Jelo »

Denk niet dat het morgen gaat gebeuren. Donderdag gelost, belt er iemand van die maatschappij om mijn email adres te vragen (waren ze kwijt) om een "los" bericht te sturen.
Ik mijn mail adres gegeven (was al na 17:00 uur)
Krijg ik inderdaad een mailtje.
Uw auto is gelost neem aub contact op met ons !!!!!!!!!!!
Hm, had ik niet al iemand van "hun" van de telefoon net ?
Ik bellen, zijn ze al naar huis.
Vrijdag gebeld, "ah, oke moet de auto op uw naam komen ?"
Hm, dus mijn antwoord is JA.
“Oke dan gaan we hem inklaren bij de douane, dat duurt een dag of twee” !!!!!
Dat was vrijdag morgen. Dus ik verwacht niet dat hij voor woensdag gehaald kan worden.
Ondertussen is mijn week vakantie al op. Met al die vertraging van binnenkomst van de boot en het trage afhandelen kan ik morgen weer aan het werk. Ik gok nu op woensdag ophalen, moet dan wel vroeg in de ochtend want ik heb deze week avonddienst van 14:00 tot 22:00
De lol broeken gaan vanaf donderdag €11,- per dag “stallingskosten” rekenen OOK als hij nog niet is ingeklaard.

Wat ook grappig is, is dat ze €50,- per auto rekenen als er iemand moet helpen bij het opladen van de auto als je die afhaalt.
Ik wacht dus maar af en gok op woensdag morgen.

Gelukkig is het geen commerciële instelling, stel je voor wat ik anders had moeten betalen ! ;-)
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

idd wat een gedoe man shezes bij mij koste dat niks maar ik had liever 50 euro betaald als een OEDL*L van een magazijnmederwerker

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Dirk Willems

Bericht door Dirk Willems »

Hoi Jeroen,

Laten we van het positieve uitgaan dat je de Mustang deze week thuis hebt staan.
Veel succes deze week.

Groeten en tot later.
Dirk
Ford Mustang: 1968
Type: Triple Black GT Convertible
Motor: V8, 302cui, 4v, J-code, automaat
Exterieur: Raven Black
Interieur: Black "Deluxe"
Joor

Bericht door Joor »

Wat een grap, bellen om een bericht te sturen dat jij hun moet bellen. Volgens mij werken er wat mensen langs elkaar heen!
Joris

Binnenkort: Toyota Aygo
NS Jaartrajectkaart
berimar

Bericht door berimar »

hey jeroen,

mag je morgen de wagen afhalen?

grt,
tom
Jelo

Bericht door Jelo »

Het word al bijna net zo een "never ending story" als bij Eric (OKP)
De lamballen kunnen niet eens mijn email adres bewaren. Na twee dagen wachten op het inklaren heb ik vanmorgen (dinsdag) gebeld.
Daar wist de meneer te vertellen dat zijn collega er mee bezig was. Op mijn vraag of ik hem dan morgen (woensdag) kon afhalen was het antwoord dat als de douane niet komt controleren dat oke is.
Zit ik om 13:00 in de auto op weg naar mijn werk, telefoon.
DE collega, "hoi ik ben met het inklaren van je mustang bezig, je weet wel de Ford. Hij moet op jou naam worden ingevoerd en je hebt er zoveel voor betaald ? De douane moet je postcode nog weten want die hebben we niet. En kan je me even je email adres geven want dan kan ik je mailen met de gegevens voor betaling en afhalen"

Nu heb ik mijn gegevens en die van de wagen geloof ik al drie keer gemaild en ze hebben de papieren die met de auto mee zijn gekomen !

Nou, na inmiddels drie keer mijn email adres te hebben gegeven omdat ze het niet hebben, heb ik nog steeds geen mail ontvangen en weet ook niet of hij nu helemaal ingeklaard is.
Dus morgen (woensdag) maar weer bellen.

Lekker zooitje is het daar in iedergeval wel. Werkt langs elkaar heen en volgens mij zitten er toch niet zoveel man op dat kantoor.

Goeie tip voor iedereen die zelf importeerd, zorg dat je shipper uit de US niet samen werkt met Marlog car handeling. Zo ja, zoek dan een andere shipper :-)
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Wow Jeroen, ben ik toch niet de enige..
oh ja, en koop ook nooit een wagen op Ebay bij Mustang2cobra,
tenzij je 4 maanden wilt wachten...

Eric
berimar

Bericht door berimar »

Zelf importeren kost u een paar jaar van u leven denk ik, zo ne stressboel
Plaats reactie