Fastback ´67 project Eleanor

Diverse projecten van leden.

Moderator: Shelby GT-H

Laurens Geers

Re: Fastback ´67 project Eleanor

Bericht door Laurens Geers »

Jah zijn wel te richten denk ik, maar wil graag nieuw en fris, ben er nog niet uit, maar thanks voor t aanbod. Eerst de carroserie voor mekaar maken. Dan remmen blok en aandrijving, en dan gaan we eens kijken naar dat soort dingen... Hou me ogen wel open ondertussen :mrgreen:
www.specialinterior.nl
klazo

Bericht door klazo »

silverbullit schreef:Maar Klaas,

als je al 3 eleanor kitcars hebt gedaan had je dan niet zo al kunnen zien dat de kit een slechte pasvorm heeft?
Of is dat niet zo op het oog te zien?

grtz

Peter
Hoi Peter,

Dat klopt dat zie je pas als je het plaatst. Hoe ouder/vaker mallen worden gebruikt, hoe slechter ze worden.
Je moet een beetje geluk hebben zeg maar..

grtz klaas
klazo

Bericht door klazo »

Laurens Geers schreef:Dan is dus" mijn" kit niet hopeloos mar de kit van Mustang Unlimited. In de states gebruiken ze m ook dus moet wel te doen zijn lijkt mij...
zelf had je uitgezocht dat dat de beste kit was op de markt... Wat ik dus ook dacht. Je ziet maar weer, is allemaal gewoon klote wat daar vandaan komt en wat de bedrijven daar verkondigen.
Ben zelf op zoek nu naar bijv. Vent windows, wil eigenlijk origineel laten verchromen maar zijn iets krom.... Schijnen allemaal niet super te zijn die je nu kan kopen.

Maar btw, welke kits heb je op die andere 3 eleanors gebouwd dan?? En heb je fotos van die auto' ben wel benieuwd eigenlijk :D
Niet jouw kit nee.. de kit die jij hebt gekocht! Mijn eerdere kits kwamen ook bij mustang unlimited vandaan. Die paste ook kut maar was te doen :) Zal je wat foto's sturen van mijn andere projecten. Heb die Vent windows ook besteld via dat contact (wat ik je vertelde im mail) Laat je wel even weten of dat beter is. De laatste set de ik had gekocht was ook kansloos, gelukkig had ik die auto nog niet gespoten, kon nog wat gebogen strips in de sponing lassen.

spreek je
Laurens Geers

lijkt me wel raar dat die mallen dan zo gaar zijn dat het zo erg wordt... marja zal wel typish amerikaans zijn.... :roll:
www.specialinterior.nl
Laurens Geers

zo.... weer paar avondjes aan de achterkant bezig geweest.
heb nu zo'n 30 uur in de achterkant zitten en nog niet klaar... lijkt allemaal mooi die kits maar zit bar veel werk aan.
Bumper was 5 mm te breed dus moest ingekort worden.
Onder bumper maken we aan de auto voor een strak geheel, wordt uitteraard extra aandacht aan besteed tegen evt scheuren na de tijd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
www.specialinterior.nl
67gt500
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Mooi oplossing zo, de metalen kofferdeksel met een losse spoiler erop!
Past altijd beter dan een volledig poly klep zoals bij mij :(
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Laurens Geers

jah maar in die tijd ( de goeie ouwe....) was dat er nog niet he1.. wist ik, daarom heb ik ff gewag met een eleanor bouwen :lol:
www.specialinterior.nl
Plaats reactie

Terug naar “Project 1964 – 1973”