Vandaag was het dan zo ver.De 1e workshop "schuur en plamuur".
Rond 9.30 kwamen de 1e mensen en tegen 10 uur was iedereen geariveerd.
Uiteraard eerst aan de koffie en gezellig bij kletsen en toen aan de slag.
Na wat uitleg werden de eerste stappen gezet in de aanloop naar de roestschade aan mijn dochter haar Seat.
De dag ging supersnel voorbij en voor we het wisten was het al 17.00 uur zodat de mensen die van veraf moesten komen het tijd vonden om te vertrekken.
Uiteindelijk waren de laaste mensen rond 17.30 weg.
Ik vond het een heel gezellige dag,Roos en Diny ook,die overigens maar liefst 4 bossen tulpen hebben gekregen en Arjo had een Barneveldse specialiteit meegenomen die erg lekker was.
Aan het eind van de dag kreeg ik van Harry een cd met daarop de zowat 90 foto's die hij vorig jaar heeft gemaakt van de granada voor zijn blad.
Daar was ik natuurlijk erg blij mee.Nog bedankt man!
Enne Harry,iemand vind jou erg leuk!!! zal niet verklappen wie maar je kunt het raden.
Erg blij was ik ook dat Arjo erbij was.Afgelopen tijd heb ik met hem op een of andere manier een speciale band gekregen,jij weet wel wat en waarom Arjo.
Volgens de deelnemers hebben ze er best wat van op gestoken en vonden ze het erg leuk.
Maar uiteraard laat ik het aan hun over om daar eventueel iets over te zeggen op het forum.
Toen de deelnemers vertrokken was de Seat nog niet klaar.Hij moest nog deels geschuurd worden ,in de primer en weer in de lak.
Omdat de deelnemers het eindresultaat wel willen zien heb ik van die laatste stappen enkele foto's gemaakt.
Dus deelnemers,bekijk die even zou ik zeggen.Jullie weten dat het een behoorlijke roestschade was!
Anyway,bedankt voor jullie deelname en ik hoop jullie weer spoedig tegen te komen op een meeting of elders.
Mochten jullie nog eens in de buurt zijn zou ik het erg op prijs stellen als je een bakkie komt doen.
foto's zijn helaas niet heel duidelijk maar geven een indruk.
geschuurd en afgeplakt
in de primer
afgespoten
Voor de volgende groep:tot volgende week zaterdag!
groet jan