Vorige week gespot in Hoogvliet op de parkeerplaats van Metrostation Tussenwater
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Terug van een welverdiende vakantie op Curacao en daar diverse Mustangs gespot van het model 1999 t/m 2004 waarvan ik helaas geen foto's heb.Maar wel van deze 2005+ Mustang die geparkeerd stond in Willemstad.
Mark
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
1967coupe schreef:Wie vind dat je die vakantie verdiend hebt? Jij zelf voornamelijk dnek ik?
Zelfs mijn baas vond dat ik de vakantie verdiend had
Mark
Afgelopen woensdag in Scheveningen in 'ons' buurtje een gouden +10 Mustang gespot die afsloeg naar de Jacob Pronkstraat. Het was 19.05 uur. Waarschijnlijk dezelfde kar als die ik twee jaar geleden eens op de Statenlaan tegenover het Gemeentemuseum spotte. Deze keer reed ze en ik hoorde praktisch de motor niet, waarschijnlijk geen V8 dus.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Nee, gehuurd. Maar mijn gevoel zegt na de eerste dag al dat mijn volgende auto zeer waarschijnlijk toch een Mustang gaat worden. Moet wel zeggen (maar dat is de mening van een eerste-dag-ervaringsdeskundige) dat een handgeschakelde GT iets te pittig is voor het Nederlandse verkeersaanbod in de bebouwde kom. Dan denk ik dat een automaat comfortabeler rijdt.
De reacties van familie (op mn moeder na dan) zijn wel unaniem zeer positief te noemen.