Project - Coupe 1965 - it's over, Done, finished
Moderator: Shelby GT-H
- PoisonIvy66
Daarstraks op Dicovery channel was Boyd Coddington een gele 66 aan het maken met twee grijze strepen over...
Identiek aan die van Henri (of is het omgekeerd ?
)
Mooi !
Identiek aan die van Henri (of is het omgekeerd ?
Mooi !
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- Luukmarijn
stoelen?
Zeer vakkundig gedaan hoor, complimenten. Ik heb met veel aandacht de foto's bekeken. Lekker van gaan genieten van de zomer (voorjaar)
Maarrre toch even over die stoelen..... ze zullen ongetwijfeld beter zitten maar ik vind de foto's met de originele toch echt mooier. En zo beroerd zitten die nou toch ook weer niet?
Ik zie ook wel eens Mustangs waarvan de dash tellers vervangen zijn door digitale... doet toch een beetje afbreuk aan het model....
Goede jaarwisseling iedereen,
Marijn.
Maarrre toch even over die stoelen..... ze zullen ongetwijfeld beter zitten maar ik vind de foto's met de originele toch echt mooier. En zo beroerd zitten die nou toch ook weer niet?
Ik zie ook wel eens Mustangs waarvan de dash tellers vervangen zijn door digitale... doet toch een beetje afbreuk aan het model....
Goede jaarwisseling iedereen,
Marijn.
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Peter, niet zo aanstellen.
Een beetje bikkel rijdt zo'n 10.000km per jaar met de originele stoelen....
Zonder dollen; ik kan me jouw keuze goed voorstellen. Zitcomfort was niet echt prioriteit in de 60-er jaren bij de Mustang.
Even in een weekend een retourtje Le Mans (Classic 2008) 'in stijl' is niet echt lekker voor je rug.

Of zou dat aan de 'slaap' plek gelegen (no pun intended) hebben?

Mijn dagelijkse privé auto is ook de jongste niet meer, maar daar stap ik een stuk relaxter uit na een paar honderd kilometer sturen.

Back on topic; ik volg je project al vanaf het begin. Hopelijk kunnen we eindresultaat dit jaar op een meeting bewonderen. Succes met laatste loodjes.
Zonder dollen; ik kan me jouw keuze goed voorstellen. Zitcomfort was niet echt prioriteit in de 60-er jaren bij de Mustang.
Even in een weekend een retourtje Le Mans (Classic 2008) 'in stijl' is niet echt lekker voor je rug.

Of zou dat aan de 'slaap' plek gelegen (no pun intended) hebben?

Mijn dagelijkse privé auto is ook de jongste niet meer, maar daar stap ik een stuk relaxter uit na een paar honderd kilometer sturen.

Back on topic; ik volg je project al vanaf het begin. Hopelijk kunnen we eindresultaat dit jaar op een meeting bewonderen. Succes met laatste loodjes.
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
ach reclame moet kunnen
wel een subtiele, mooi letter type overigens !
Voorste lijst, wilt hij er niet in of klemt hij niet ? In het laatste geval zou je de klemmetjes wat bij kunnen buigen ?
Voorste lijst, wilt hij er niet in of klemt hij niet ? In het laatste geval zou je de klemmetjes wat bij kunnen buigen ?
65'er Mustang 331 S/C Coupe
06 Audi A4 2.0TFSI S-line
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
75'er C kadett Coupe GT/E
73'er Simca Rallye
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
73'er Simca Rallye
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Peter,heb je repro clips of originele?Peter Kapteyn schreef:Thnx Henri,
nee wil er niet inklikken. lijkt wel of de originele strip niet lang genoeg is of de klemmetje te kort..
daar zit het verschil waarschijnlijk in
goed werk,heb nog wat voor je liggen hier
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
@Henri
Henri, maak uw nieuwe avatar (dus die onderaan het blad) eens twee cm kleiner... (smaller)
Je krijgt nu iedere keer een scrollbalk van een cm als jij iets post...
OK ?
Henri, maak uw nieuwe avatar (dus die onderaan het blad) eens twee cm kleiner... (smaller)
Je krijgt nu iedere keer een scrollbalk van een cm als jij iets post...
OK ?
Keep smiling, your life is shorter than you think !
Hij is niet groter als de vorige ? Wat voor scherm heb je, zelfs op de laptop geen problemen meeGTA67 schreef:@Henri
Je krijgt nu iedere keer een scrollbalk van een cm als jij iets post...![]()
OK ?
65'er Mustang 331 S/C Coupe
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
73'er Simca Rallye
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
73'er Simca Rallye