Veel plezier mensen en hopen dat het weer goed gaat worden.
GJ & H
Moderator: Shelby GT-H
Ja is prima Kor, maken we onze eerste pitstop (lees plaspauze) in Lelystad.Kornelis schreef:Verzamelen we vanuit het Noord-Oosten nog om gezamelijk op te rijden. Ik ben zelf van plan om door de polder te rijden.
Ratrod@ Treffen we ons in Steenwijk op de Carpool? Om 07:25 lijkt mij
NordicDawn@ Haal ik op in Meppel om 07:35.
Danwen@ treffen we elkaar in Lelystad rond 08:30 bij de Mac?
En wie er verder nog mee wil, stuur een PB of post.
Ik ga zaterdag middag beslissen of ik kom of niet.slecht weer aangeven en de een na de ander afvalt
Ook ik ben het hier mee eens !.GeorgeMach1 schreef:Hallo Mustangvrienden...
Ik weet als geen ander,dat het georganiseer een heel gedoe is voor zo'n winterrit en heb er ook heel veel respect voor maar............
Als ze nu zo slecht weer aangeven en de een na de ander afvalt en als klap op de vuurpijl er ook nog opnieuw gestrooid gaat worden, is het
dan nu donderdag avond nog niet vroeg genoeg om het roer om te gooien naar volgende week??
Natuurlijk moeten er een aantal dingen dan verzet worden, maar een beetje begrip zal er toch wel zijn van de uitbaters en andere betrokkenen?
Ik hoop niet dat ik teveel onrust hiermee veroorzaak ,maar wellicht een
zetje in de rug voor de organisatie.
Succes ermee en misschien zit ik er helemaal naast.., hopelijk dan zien we elkaar zondag!
Groetjes George
GeorgeMach1 schreef:Hallo Mustangvrienden...
Ik weet als geen ander,dat het georganiseer een heel gedoe is voor zo'n winterrit en heb er ook heel veel respect voor maar............
Als ze nu zo slecht weer aangeven en de een na de ander afvalt en als klap op de vuurpijl er ook nog opnieuw gestrooid gaat worden, is het
dan nu donderdag avond nog niet vroeg genoeg om het roer om te gooien naar volgende week??
Natuurlijk moeten er een aantal dingen dan verzet worden, maar een beetje begrip zal er toch wel zijn van de uitbaters en andere betrokkenen?
Ik hoop niet dat ik teveel onrust hiermee veroorzaak ,maar wellicht een
zetje in de rug voor de organisatie.
Succes ermee en misschien zit ik er helemaal naast.., hopelijk dan zien we elkaar zondag!
Groetjes George
Volledig mee eens, maaaarrrrr... de winter eindigd op 21 maart, dus stel ik voor, om volgende jaren, de winterrit te houden begin maart, maar wel VOOR de 21steKijk het is natuurlijk wel een Winterrit.