Martijn: je gaat toch niet met metrische doppen lopen sleutelen in een Amerikaan!
Moderator: Shelby GT-H
Ik sleutel graag in de vrijdag nacht uren, ben ik niemand tot last en heb ik de zaterdag vrij voor andere dingen.En dan ook nog de tijd nemen om midden in de nacht nog even een update te plaatsen.
ik heb de drie bouten los gedraaid, maar ik krijg de voeten die aan de buitenkant zitten, niet door het plaatwerk heen.Als je de bouten los hebt gedraaid, zou je ze naar binnen moeten kunnen drukken zodat het hele zaakje verwijderd kan worden.

Hoewel ik wel een 65er heb, zitten ze er bij mij ook niet op (gelukkig). Zal er wel mee te maken hebben of het een vroege of een late 65er is.Dakloos schreef:Ik had even niet gezien dat het om een 65'er ging. Bij een 66'er zitten die ringen (gelukkig) niet.
Dat is wel een goede tip ja, ook ik: (Been there, done that...)Mustang200 schreef:Leuk project en goed bezig!
Leuk hè, dat strippen. Wellicht ten overvloede: noteer hoe dingen in elkaar zitten en maak veel foto's. Wanneer je weer gaat opbouwen heb je een grote kans dat je de helft vergeten bent (Been there, done that...)
Ik heb voor elk setje schroefjes die ik demonteer een apart seal-zakje en schrijf er op waar het van was.Leuk hè, dat strippen. Wellicht ten overvloede: noteer hoe dingen in elkaar zitten en maak veel foto's. Wanneer je weer gaat opbouwen heb je een grote kans dat je de helft vergeten bent (Been there, done that...)
Als je het raamrubber gaat vervangen voor een nieuw rubber,zou ik het oude gewoon kapot snijden.robbert.b. schreef: Misschien vannacht het voorraam eruit te halen.
Een vriend vertelde dat je de ramen erzo uitdrukt met je voeten van binnen uit.
Klopt dit?