1BADGT500 schreef: Wij hebben ook met geknepen billen gezeten
Van de spanning of had je ook een broodje bal gekozen ?
Ik had ook een broodje bal op en ook met geknepen billen gezeten op de weg naar huis(blij dat ik alleen zat in de auto trouwens)en voor die 3.00 euro hele avond na genoten,durfde nieteens meer een boer te laten
BTW: kan die foto a.u.b. iets kleiner zelfs mijn grote scherm kan het niet aan foto verkleind - Marc
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
67gt500 schreef:Het was weer een gezellige meeting, helaas vergeten om foto's te maken.
Ferdi, waar blijven die foto's die je hebt gemaakt op de snelweg!
Die moet ik morgen even uploaden en dan zet ik ze er op ben aantal dagen vroeg van huis en laat thuis .
Ik stuur ze ook naar je toe goed.
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Hier snel even wat foto's van je auto onderweg De andere van de meeting lukt me nu niet te druk ze staan er toch al op . Sommige zijn goed eentje is jammer kreeg het kontje der niet op
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
ik weet niet of je een spiegelreflex hebt, zo ja, probeer je sluitertijd bij dit soort snelwegfoto's rond de 1/40-1/60 sec te hebben, dan krijg je mooie beweging in de achtergrond en in de wielen. Ik doe dit vaker, en meestal hang je toch redelijk ver uit de auto...