Daar ben ik het verder wel mee eens, tuurlijk mag je de wagen zo aanpassen op wat je zelf mooi vindt. Doe ikzelf ook, ik kijk alleen wel naar de kwaliteit van het materiaal wat ik op de auto toepas want daar zit soms nogal verschil in.keesie25 schreef:Mustangman, ik heb een Shaker 500, dus geen grote speakers in de achterbak, zoals bij de Shaker 1000 die jij hebt. Maar geloof me, die van mij is ook goed genoeg hoor, bovendien, het geluid van de auto is mooier dan iedere muziek (zei de gek), dus ik heb vaak niks opstaan.
Fuel66, aardig om om deze manier er achter te komen wat de +en en -en zijn van een auto, toch?
Wat de aftermarket crap betreft, allereerst zat het uitwendige deel al bij mij op de auto, eigenlijk is er ter verfraaiing alleen maar een plenum cover op het motorblok gekomen. En zelfs al is het geen 100 %, ik ga het er toch niet allemaal van af halen (?) Veel leden zeiden bij mijn introductiefoto's al dat die dingen de auto 'maken' tot wat hij is, en zeker bij de nieuwe Mustangs maakt dat je auto net anders dan anderen. Je moet gewoon zelf een beetje inventief zijn, en de aftermarket spullen een beetje aanpassen. Zoals ik het bechreef, kost dat niet veel geld. Stripje hier, randje daar.
Je wagen ziet er prima en cool uit!!