henk102 schreef:Woon helaas ook niet om de hoek, anders had je ze zo kunnen passen.
ps: als je een setje af hebt heb ik wel interesse in, de bodem ben ik toch al kaal aan het maken, dus een mooi moment om er gelijk subframe connectors op te lassen..
Dat kan henk,als alles klopt kan ik ze zo snijden
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Maar eens even terug over die subframe connectors.
Ik zou wel eens willen weten in hoeverre dat deze verbeteringen daadwerkelijk 'geen nut' zouden hebben.
Vind de lijst wel leuk, maar waarop is dit gebaseerd ?
Is dit gebaseerd op het gevoel tijdens het rijden ? of getest op het frame zelf.
Ik overweeg zelf namelijk ook een x aantal chassis verbeteringen aan te brengen die de handeling ten goede moeten komen, maar dat is het wel belangrijk waar je de centjes aan uit geeft natuurlijk.
subframe connectors zijn der daar dan ook één van ...
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Meten is leuk, maar als je in de praktijk merkt dat de auto stijver is na het installeren van subframe connectors, maken die percentage bij mij weinig indruk.
Nu heb ik wel een ander ontwerp subframe connector. Bij mij is er aan beide uiteinden een flink stuk overlap is tussen subframes en subframe connectors (afgekeken van Meijer Racing). Maar de meer gebruikelijke subframe connectors zullen een vergelijkbaar effect hebben.
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
tminus3 schreef:Meten is leuk, maar als je in de praktijk merkt dat de auto stijver is na het installeren van subframe connectors, maken die percentage bij mij weinig indruk.
Nu heb ik wel een ander ontwerp subframe connector. Bij mij is er aan beide uiteinden een flink stuk overlap is tussen subframes en subframe connectors (afgekeken van Meijer Racing). Maar de meer gebruikelijke subframe connectors zullen een vergelijkbaar effect hebben.
dat dus...
ik heb ze ook zelf gemaakt toendertijd, scheelt echt een berg..
Naar mijn mening is de manier van bevestigen belangrijker als de vorm of het type van je connectors
eigenlijk wat Marc dus ook al vermeld
@Marc,mag ik eens een foto zien hoe hij vast zit op de voorste rails?
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
66 restomod
GSX-R750 K3
subframes zijn inderdaad een flinke verbetering, zie onder kopje 64-73 performance corner naar mijn set-up (achterwiel ophanging met fays2watt link), auto wordt stijver en voorspelbaarder. groet adriaan
66hipowannebee schreef:Naar mijn mening is de manier van bevestigen belangrijker als de vorm of het type van je connectors
eigenlijk wat Marc dus ook al vermeld
@Marc,mag ik eens een foto zien hoe hij vast zit op de voorste rails?
Tonie
ik zou ze er zowiezo er vast onder monteren,..als je ze er los onder legt dan doet het niet zo veel denk ik.....
Je ben ook zo'n lekker ding he Ben
66 restomod
GSX-R750 K3
66 restomod
GSX-R750 K3
henk102 schreef:Super netjes! Heb je ze al ergens kunnen passen?
Dat gaat bij jou gebeuren als je ze oppikt bij mij
maar ik denk dat ze goed zijn.
Pb me maar over hoe en wat
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3