Heel mooi
gr
remco
Moderator: Shelby GT-H
Dat is precies wat ik bedoelde. Het kwam alleen niet zo op het scherm.CAT schreef:Vindt dat de mach 1 van alle mustang diegene is die het meest " spierballen " uitstraalt. Geeft echt zo die 70's " starskey & Hutch vibe. Inderdaad geweldige auto. Die zwarte mach 1 hier op het forum vindt ik 1 van de mooiste mustang die ik ooit al gezien heb ( ook zonder de modellen ). Waanzinnig clean en strak en mega "woest"Craneman schreef:Ondanks dat ik de voorkeur geef aan auto's vanaf 2005, ben ik op Zandvoort toch ook 'begeesterd geraakt' (zoals Adelbert Engler zo mooi zegt) door de Mach1. Wat een geweldige auto!
Randy.

Is dit niet standaard voor alles wat in het interieur aangesloten is (klokken, radio en verlichting)1967coupe schreef:als de klok op 12V werkt wel
lol1967coupe schreef:ik kantel mijn beeldscherm wel of ik ga op de grond liggen

Volgens mij zou hier heen verschil in moeten zittenGuyNL schreef:Ook nog wat problemen gevonden waar ik niet direct een oplossing voor had:
* het Radiatorbracket past niet (1970 model besteld). Enig idee hoe dit kan; is er verschil met een 1969 bracket (dat wellicht bij de eerste model 70 modellen is gebruikt)?:
Wellicht een kwestie van ff testen welke aansluitingen je moet hebben.* de Sportslamps werken helaas niet; er is met de bedrading gerommeld. Ik zie in het wiring diagram welke kleuren verbonden moeten zijn, maar kan niet zien hoe precies (in de witte "stekker" zitten maar 2 aansluitingen, terwijl aan de sportslampswitch 3 zijn):
Inderdaad, de backup-lights hebben een 2 polige aansluiting aan de onderkant.* in de voor-Reflectorlamps en Backuplights zitten geen lampjes. Nu had ik een heel pakket reservelampjes laten komen, maar de betreffende lampjes zitten er niet bij (althans er zitten lampjes ervoor bij, maar die passen niet :-/). Enig idee wat hierin moet (de reflectorlampjes voor hebben een andere fitting dan die achter; klopt dit)?
Het probleem ligt eigenlijk in de diepte, niet hoogte (is op de foto wellicht niet goed te zien). De beugel valt niet over de radiatorbovenkant; de hoogte lijkt goed te zijn1970TwisterSpecial schreef: Volgens mij zou hier heen verschil in moeten zitten
Zo te zien mis je de rubbers die aan de bovenkant tussen de raditeur en het bracket horen te zitten. Wellicht ook aan de onderkant ?
Dan komt ie een stukje hoger uit.
Ik heb de kabels idd eens aangesloten aan de juiste kleuren, maar zonder succes. Meteen maar weer alles losgehaaldWellicht een kwestie van ff testen welke aansluitingen je moet hebben.
als het goed is heeft de schakelaar maar 2 standen.
in de richting van de motorruimte = uit, naar je toe trekken = aan
[/quote]Inderdaad, de backup-lights hebben een 2 polige aansluiting aan de onderkant.
Volgens mij zijn ze gewoon te koop bij elke auto-onderdelen leverancier
Het lijkt erop dat het bracket niet in de juiste stand staat.GuyNL schreef:Het probleem ligt eigenlijk in de diepte, niet hoogte (is op de foto wellicht niet goed te zien). De beugel valt niet over de radiatorbovenkant; de hoogte lijkt goed te zijn1970TwisterSpecial schreef: Volgens mij zou hier heen verschil in moeten zitten
Zo te zien mis je de rubbers die aan de bovenkant tussen de raditeur en het bracket horen te zitten. Wellicht ook aan de onderkant ?
Dan komt ie een stukje hoger uit.