Meer foto's komen eraan!
Moderator: Shelby GT-H

Stil zitten? Dat doe ik wel in de Stang onderweg naar huisScorpion2k schreef:Fantastisch Neko-, jij hebt zeker niet stilgezeten die dag! Ik heb ook mijn auto er tussen kunnen vinden. Bedankt voor het delen en de moeite die je er in hebt gestopt!

Super trots!!
Super trots ben ik als ik terug denk aan afgelopen weekend, 560 Mustangs op CPZ en 305 Mustangs tijdens de parade!!!.
Meer als een jaar hebben we met het T.M.C.N. bestuur gewerkt naar deze bijzondere dag. Het doet mij dan ook heel goed om alle (lieve bedank) berichtjes te lezen en te horen van (kritische) leden, die al bijna alles op Mustang gebied mee gemaakt hebben dat dit evenement het beste 50th evenement was van heel 2014!!
Ik wil dan ook iedereen bedanken, en ik ga zeker weer mensen vergeten, die veel gedaan hebben om dit evenement te doen slagen, bestuurs collega’s; Raymond, Elvira, Johan en Maus, oud bestuurslid Marc Noordink die Circuit Park Zandvoort als eerste voorstel had, “collega’s” van Ford Nederland; Dennis, Martine en Marcia, onze eigen T.M.C.N. vrijwilligers, King Cruise vrijwilligers onder leiding van Dick, al onze adverteerders, standhouders, alle racer’s en natuurlijk onze eigen leden, want zonder hun (sommige leden kwamen met meer dan een Mustang) hadden we dit niet kunnen doen.
Een trotse T.M.C.N. voorzitter,
Reiny van Uden
Ha Stefan, ben benieuwd naar de foto's van mijn auto die je onderweg hebt gemaakt en later aan me liet zien op jouw camera.Stefan schreef:Niet iedereen zit op Facebook, dus zal mijn foto's ook hier nog even plaatsen. Sorry voor diegenen die ze nu twee keer langs zien komen![]()
Meer foto's komen eraan!

Ik was er helemaal niet, Jur.Neko- schreef:Nee, jij stond in dezelfde rij een stuk verder van de toegangsweg af![]()