Mustang gekocht!
Moderator: Shelby GT-H
Re: Mustang gekocht!
Gefeliciteerd met je nieuwe ride,in idd het word druk in de provincie grunn.Zal over dat oranje spul maar niets zeggen,dit is wel duidelijk.
Gr, RedGT
Gr, RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je Mustang. Wel aparte striping iets wat je niet vaak ziet op de nederlandse wegen. Heel veel veilige kilometers toegewenst.
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt Jeroen en RedGT!
De striping is apart, maar zeker niet mijn smaak
De striping is apart, maar zeker niet mijn smaak
- Scorpion2k
Gefeliciteerd. Een mooie Mustang waar je vast veel plezier mee gaat beleven!
Bedankt! Ik heb vandaag de hele dag met een hele grote grijns rondgereden, en dat gaat voorlopig vast niet veranderen...Scorpion2k schreef:Gefeliciteerd. Een mooie Mustang waar je vast veel plezier mee gaat beleven!
Top man. Hoop dat die stickers er zonder lijmresten af komen.
- Mustang GT 2005 (2011 - 2015)
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Nou Wietse de eerste dag als Mustangbezitter zit er bijna op en aangezien het morgen aardig weer is is dat ook een mooi moment om een paar foto's te maken en met ons te delen lijkt mij
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Veel plezier met je nieuwe ride
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Bedankt!

Ik ga mijn best doen Mark!MustangMan010 schreef:Nou Wietse de eerste dag als Mustangbezitter zit er bijna op en aangezien het morgen aardig weer is is dat ook een mooi moment om een paar foto's te maken en met ons te delen lijkt mij![]()
![]()
Mark
Gefeliciteerd met de aankoop Wietse, mooie mustang hoor.
Ik vind de striping op het dak en motorkap niet zo verkeerd, maar inderdaad de zijkanten zijn niet zo mooi. Gaat al heel anders lijken als je dat weg haalt.
Ennuh een minimeeting ben ik voor aangezien ik ook in Groningen woon.
Veel plezier ervan en ik kom je vast wel tegen in Grunn.
Ik vind de striping op het dak en motorkap niet zo verkeerd, maar inderdaad de zijkanten zijn niet zo mooi. Gaat al heel anders lijken als je dat weg haalt.
Ennuh een minimeeting ben ik voor aangezien ik ook in Groningen woon.
Sold: 35th anniversary edition 3.8L V6 mustang, Looking for a new project !
Bedankt NirwanNirwan schreef:Gefeliciteerd met de aankoop Wietse, mooie mustang hoor.
Ennuh een minimeeting ben ik voor aangezien ik ook in Groningen woon.![]()
Wat de striping betreft, toen ik de auto alleen op foto had gezien was ik er helemaal zeker van, 'die gaat er zo snel mogelijk af'.
Nu ik de auto een dag in mijn bezit heb begin ik er heel voorzichtig een beetje anders over te denken. Mijn vrouw, kinderen en iedereen die de auto in het echt heeft gezien vindt de striping juist erg mooi en zegt dat het jammer is om hem eraf te halen. Ik zelf vind het nu ook mooier als dat het op de foto's lijkt. Feit blijft wel dat het er op een paar plaatsen niet netjes is opgeplakt.
Voorlopig kijk ik het nog even aan, eraf kan altijd nog
Ik zal mijn ogen openhouden
Ik heb jou auto wel gezien in Hoogeveen!

online photo sharing

free adult image hosting
Persoonlijk viel mij de voorbumper op! die komt namelijk van een v6!
Later zag ik hem tekoop staan bij v.d. linden in hgv voor een na mijn idee best hoog bedrag!
Buiten dat om, heb je nu wel een gave zwarte gt! Wil ik ook

online photo sharing

free adult image hosting
Later zag ik hem tekoop staan bij v.d. linden in hgv voor een na mijn idee best hoog bedrag!
Hey wat leuk, bedankt voor het plaatsen van de foto's!24prt8 schreef:Ik heb jou auto wel gezien in Hoogeveen!
Ik wist trouwens niet dat dit een V6 bumper is, ik heb het idee dat de auto zo geleverd is. Op Autogespot.nl staan foto's van de auto die gemaakt zijn in 2009 en daar zit deze bumper er ook al op. De auto is in 2008 door Hessing geleverd.
Dat klopt, ik heb hem bij vd.Linden gekocht. Hij was inderdaad te duur, maar ik kreeg een erg goede inruil voor mijn BMW zodat we het toch eens konden worden
Jij bent nog zoekende begrijp ik?
Vanwaar de gedachte dat er een V6 bumper op zou zitten, dan zou ook de Gt grille niet passen, mijn GT bumper ziet er hetzelfde uit!
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
De voorbumper is van een GT en niet van een V6.
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"