Linker koplamp moet nog iets versteld worden, deze zit wat te laag nog.
Komt tevens nog een andere achterbumper op, want naar mijn idee is hij krom, ik ga op zoek naar een originele.
(meeste onderdelen die erop zitten zijn origineel)
Moderator: Shelby GT-H
Originele bumpers horen krom te zijn! Ze zijn iets naar binnen gebogen in het midden.....Diante schreef:Komt tevens nog een andere achterbumper op, want naar mijn idee is hij krom, ik ga op zoek naar een originele.
(meeste onderdelen die erop zitten zijn origineel)
Een originele is zeker een cm naar binnen gebogen.....repro bumpers zijn gewoon recht zoals de mijneDiante schreef:Had mijn originele verkocht in '98 aangezien hij wat beschadigd was.
Heb er een replica op zitten, maar nu heb ik wel spijt dat ik mijn originele verkocht heb....die paste tenminste.
Ga later nog een keer op zoek naar een originele en laat die dan opnieuw verchromen.

Ik vind 2 tone interieur juist weer mooier dan alleen maar zwart. Maar smaken verschillen heDiante schreef:Persoonlijk zou ik hem van binnen niet dezelfde kleur geven, dan wordt het "to much", wat juist zo mooi is is het zwarte interieur, dan oogt het ook rustiger....wit zou bijvoorbeeld weer te zoet zijn.
Alleen een witte cabriokap staat ontzettend mooi, in jouw geval dan witte hardtop.
Nou mijn mustang is zover nog niet hoor. Ben pas verhuisd dus het staat nu ook nog ff stil. Ben ook nog een bmw E30 cabrio aan het afmaken en als die klaar is komt de mustang naar het nieuwe huis waar ik er dan weer verder aan ga werken, De mustang stond eerst bij vrienden omdat ik zelf geen ruimte had maar nu in eigen garage in afwachten tot de bmw af zodat ze plek kunnen ruilenDiante schreef: Post wat foto's als je kunt, ben nu wel benieuwd hoe die van jou eruit ziet.

Bedankt!Vinnie schreef:Prachtige wagen. Hele mooie kleur!