hallodie blauwe fastback is wel wat aan verandert heb nog geen nieuwe fotos
staat op magnum 500 wielen heeft pony int (had hij al )zeer mooi is een delux.
heeft 4 schijfremmen bekrachtigd + servo stuur en een nieuwe carburator erop.
de foto wijkt wel wat af van de staat waar hij nu in is. (link van helmut danks)
have fun
zoektocht naar '65 fastback
Moderator: Shelby GT-H
De goudkleurige is erg mooi inderdaad. Roy ruilt niet in dus dat wordt op dit moment niets.
Van alle kanten krijg ik nu via PM en mail van handelaren, potentiele fastbacks aangeboden. Er is best genoeg te koop op dit moment. Indien ik de coupé zou inruilen, krijg ik, tenminste naar mijn zin, te weinig geld terug. De andere mogelijkheid is dan particulier verkopen en een betere prijs proberen te maken. De aankoop van de zo gewenste fb moet dan helaas nog even wachten. Nu maar wachten op beter weer en een paar goede foto's maken en dan de mustang aanbieden ter verkoop.
Erg bedankt voor alle reacties tot nu toe.
Martijn
Van alle kanten krijg ik nu via PM en mail van handelaren, potentiele fastbacks aangeboden. Er is best genoeg te koop op dit moment. Indien ik de coupé zou inruilen, krijg ik, tenminste naar mijn zin, te weinig geld terug. De andere mogelijkheid is dan particulier verkopen en een betere prijs proberen te maken. De aankoop van de zo gewenste fb moet dan helaas nog even wachten. Nu maar wachten op beter weer en een paar goede foto's maken en dan de mustang aanbieden ter verkoop.
Erg bedankt voor alle reacties tot nu toe.
Martijn
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
- Americanhorsepower
- Contacteer:
De reden waarom ik liever niet inruil is dat je mensen dan minder voor hun wagen terug moet geven om hem zelf ook nog te kunnen verkopen.martijn schreef:Roy ruilt niet in dus dat wordt op dit moment niets. Er is best genoeg te koop op dit moment. Indien ik de coupé zou inruilen, krijg ik, tenminste naar mijn zin, te weinig geld terug.
Martijn
Ik weet heel goed dat mensen ontzettend veel tijd en geld in hun hobby steken en dat je nooit als terug betaald krijgt daarom sla liever de stap van inruilen over en bied ik de koper aan om te helpen en bemiddelen bij de verkoop zodat ze uiteindelijk het meeste geld uit hun auto krijgen om zo min mogelijk hoeven bij te leggen voor hun nieuwe mustang.
Ook Martijn is dat aangeboden en als hij daar ooit gebruik van wil maken dan hoor ik het graag.
Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC