Keep posted
Mick
Moderator: Shelby GT-H

robbert.b. schreef:Vandaag toch weer wat gedaan.
Was begonnen met het verwijderen van de achteras en voor-as en dat ging natuurlijk niet helemaal vlekkeloos.
De voorste bouten van de achteras zitten muurvast en die moet ik er maar afslijpen.
En om alle onderdelen van de voor ophanging los te halen ehb ik nog wel wat uurtjes nodig.
Nu was ik uit niewsgierigheid naar een sloopbedijf gegaan die amerikanen heeft staan, en veel onderdelen heeft.
Heel veel motorblokken, kwam ook nog een 351cid tegen.
Maar ik vraag me af, van welke andere amerikaanse auto, c.q. Ford past de achteras onder mijn auto.
En die een v8 aankan.
Er stonden veel Ford bronco's, Thunderbird's , Capri's etc. etc. met enorme achterassen, maar ja, welke zou passen?
Iemand een ideetje?
Lees hem nu pas weer. Maar was er inmiddels ook achter dat het niet gaat passen. Hoe loopt het met je project inmiddels al op de weg? Grt Vincerobbert.b. schreef:Beste Vince,
Dank je voor je complimenten, ben ook tot zover erg trots op het resultaat.
Ik ben destijds met mijn 65 grill naar een schadebedrijf gegaan waar ze een 2005 Mustang hadden staan, om te controleren of de afmetingen hetzelfde waren.
De grill van een 65 is echter iets van 4 centimeter langer, dus het gaat niet passen.
Ik weet de exacte maten niet helemaal meer, maar het paste in ieder geval niet.
Met vriendelijke groet,
Robbert
Mocht je nog op zoek zijn naar demping. Wij doen aan de zaak veel audioinstallaties dempen met silentcoat en Dynamat. Heb ik mijn fastback ook mee gedaan scheelt echt mega!!! Mocht je nog op zoek zijn voor een Mustang vriend wil ik altijd den leuke prijs makenrobbert.b. schreef:De remleidingen heb ik inderdaad zelf gemaakt, maar ben nog niet helemaal klaar.
De dempingsmatten heb ik gekocht bij Merford, is voor de zakelijke klant, en kostte ongeveer 150 euro inclusief verzendkosten.( 9 vierkante meter )
Zakelijk kost het 8,62 euro de vierkante meter en particulier 21,95 euro de vierkante meter.(??)
Zakelijke verzendkosten 45 euro, particulier 4,95 euro.
Particulier is het de Akoustiekwinkel .
Kwam binnen in een mega doos :