Het Mustang-gespot-topic!!
Moderator: Shelby GT-H
Re: Het Mustang-gespot-topic!!
Ultra-mini meeting vanochtend bij Hennie

Ik zag verlaagd en grote velgen Eric op Facebook.
Plaats is wat meer foto's joh vanaf de zeikant. Van voren en achter zie je niks

'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'65 Coupe... sold
At your service. De velgen zijn Niche Essens in 9J20 voor en 10J20 achter, verlaging voor 2cm en achter 1cm met KW V3 schroefset.Mitch schreef:Ik zag verlaagd en grote velgen Eric op Facebook.Plaats is wat meer foto's joh vanaf de zeikant. Van voren en achter zie je niks
![]()

Laatst gewijzigd door Eric op za 06 feb, 2016 17:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Vooraan moet het 9J20 zijn denk ik.Eric schreef:At your service. De velgen zijn Niche Essens in 9J220 voor en 10J20 achter, verlaging met KW V3 schroefset.]Mitch schreef:Ik zag verlaagd en grote velgen Eric op Facebook.Plaats is wat meer foto's joh vanaf de zeikant. Van voren en achter zie je niks
![]()
En welke banden steken er onder als ik vragen mag Eric?
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Owja. 220" heb ik wel overwogen maar vond ik een beetje te duur wordenphilip schreef:Vooraan moet het 9J20 zijn denk ik.![]()
En welke banden steken er onder als ik vragen mag Eric?
Banden zijn Michelin Pilot Super Sport, vooraan 255/35/20, achter 295/30/20. Dat is beiden qua afrolomtrek de exacte match voor 255/40/19 (origineel). Maar voor het mooie kun je achteraan beter een 285/30/20 zetten, die zit net wat strakker op een 10J velg.
Vandaag een rode V8 driven rode '68-er fastaback met zwarte C-striping gespot op de Doctor Aletta Jacobsweg in Den Haag. Het was ergens tussen 14.30-15.00 uur. Ze reed richting Madurodam.
Harry
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- dikketienes
Al wel weer een tijdje geleden, helaas gespot.

- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Mooie foto Tienes, duur toestel? 
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Ziet er prachtig uit Eric, merk je er nog iets aan qua comfort?Eric schreef:At your service. De velgen zijn Niche Essens in 9J20 voor en 10J20 achter, verlaging voor 2cm en achter 1cm met KW V3 schroefset.Mitch schreef:Ik zag verlaagd en grote velgen Eric op Facebook.Plaats is wat meer foto's joh vanaf de zeikant. Van voren en achter zie je niks
![]()
Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Heel erg mooi! Wat een schitterende combinatie zo! Mag je trots op zijn!Eric schreef:At your service. De velgen zijn Niche Essens in 9J20 voor en 10J20 achter, verlaging voor 2cm en achter 1cm met KW schroefset.Mitch schreef:Ik zag verlaagd en grote velgen Eric op Facebook.Plaats is wat meer foto's joh vanaf de zeikant. Van voren en achter zie je niks
![]()
Gr. Mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'65 Coupe... sold
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'65 Coupe... sold
Op de terugweg van onze ultra-mini meet, haalde ik op de A4 vlak voor Den Haag een rode 2013/14 cabrio in. Hij was eerst te druk met vooruit kijken, maar toen ik hem een halve auto voorbij was, gaf hij toch maar even gas om te kunnen (terug) zwaaien.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Met de overstap op 20" lever je zeker wat aan comfort in, dat viel me wel op toen ik er op weg reed. Maar zeker geen drama en het went heel snel. Een dag later hebben we de KW set geinstalleerd en daar veranderde de hele auto door. Ik heb de eerste week met de standaard setup van KW zelf gereden en dat was vrij stug maar nog goed te doen hij lag echt als een dijk op de weg. Gisteren samen met Erwin een 1:1 vergelijking gedaan en daarbij voelden we allebei duidelijk het verschil. De fabrieks setup rijdt sowieso al uitstekend maar met de KW's er onder wordt hij nog een maat strakker, rolt nog minder om de lengte-as, nul duiken of inveren bij remmen en accelereren en je kunt echt acosiaal hard door bochten. Vooral snelweg op- en afritten zijn echt een feest, dat zit op het niveau van de Mégane RS en dat is echt een hele strakke auto.aart schreef:Ziet er prachtig uit Eric, merk je er nog iets aan qua comfort?
Gisteren heeft Hennie na het vergelijken de demperinstellingen wat softer gezet. Nu is het helemaal geweldig. Hij is qua comfort nu vrijwel gelijk met standaard terwijl er maar weinig is ingeleverd op het bochtgedrag. Komende week nog eens wat meer proefrijden onder verschillende omstandigheden maar voorlopig ben ik zeer tevreden. Ik denk dat ik em nog een mm of 5 lager wil hebben en dan is het echt af.
*schudt vuist* Mij een beetje op kosten jagen hè? *mompelt* wil ik ook...Eric schreef:Gisteren samen met Erwin een 1:1 vergelijking gedaan en daarbij voelden we allebei duidelijk het verschil.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Hallo Eric ziet er goed uit.
Tip ik zie dat je moterkap in het midden lager ligt dan aan de zijkant daardoor is de naad met voorfront niet mooi recht. Je kunt dat corrigeren door een paar revetjes onder de beugel te monteren die op de moterkap is gemonteerd of proberen het vergrendelings mechanisme wat hoger te zetten. Dat laatste is een stuk lastiger
Tip ik zie dat je moterkap in het midden lager ligt dan aan de zijkant daardoor is de naad met voorfront niet mooi recht. Je kunt dat corrigeren door een paar revetjes onder de beugel te monteren die op de moterkap is gemonteerd of proberen het vergrendelings mechanisme wat hoger te zetten. Dat laatste is een stuk lastiger
Dat laatste is al gedaan en hielp een beetje maar inderdaad niet genoeg. Ik zal de revetjes eens proberen, bedankt voor de tip.fvdw schreef:Hallo Eric ziet er goed uit.
Tip ik zie dat je motorkap in het midden lager ligt dan aan de zijkant daardoor is de naad met voorfront niet mooi recht. Je kunt dat corrigeren door een paar revetjes onder de beugel te monteren die op de motorkap is gemonteerd of proberen het vergrendelingsmechanisme wat hoger te zetten. Dat laatste is een stuk lastiger